EA Sports MMA-demo ute nu

Robot
Medlem
EA Sports MMA-demo ute nu

Submissionsystemet verkar intressant, blir att ladda hem och testa.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Ser riktigt bra ut!

Medlem

Testade det lite kort.. verkar inte ha mycket att sätta emot UFC tyvärr då UFC har ganska grova problem.. Rent grafiskt är väl MMA snyggare men animationerna känns så otroligt stela och allt går så jävla sakta.. får nöja mig med UFC verkar det som.

Medlem

Verkar mycket lovande måste jag säga efter nån timmas testande. Ser verkligen fram emot releasen och ser mycket mer potential i detta än i UFC spelen.

Time will tell, det är ju EA så man kan ju inte räkna med så mycket stöd efter releasen :/


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag gillade det mkt mer än UFC spelet

Medlem

Är det någon som har en trial kod till xbox som jag kan få? jag vill testa demot.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Nej fy fan va avbokat detta är sjukt lamt.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Det har var en riktigt besvikelse. Stelt och segt som sirap.

Medlem

UFC har mkt bättre kontroller men fungerar inte alls i multiplayer, vilket är synd då jag egentligen gillar spelet. Detta har skumma kontroller och är långsamt, känns inte som att slagen har så stor effekt. Synd.

Medlem

Jag tycker detta var bättre i kontrollerna och animationerna(mer smooth liksom..) än UFC. Snyggare grafik med. Jag älskar fight night spelen och det var uppfriskande att kunna slå på ungefär samma spel istället för knapptryckningarna.
Ser verkligen fram emot detta.
Våran MMA-klubb ska köra en liten privat fest i oktober, detta spel kommer vi lätt att köra turnering i då !:)

Medlem

Boooring som väntat, men nästa spel kanske de får lite
fart på det, var ju segt och helt utan känsla.

Ska inte påstå att UFC är så mycket bättre men det vinner
pga att det är UFC och inte ett gäng föredettingar och
en ryss som vägrar gå med i UFC pga pengar.

Medlem

Helt katastrofalt spel! går hur sakta som helst och noll spelkänsla om man tidigare spelat UFC-spelen.
blir ännu sämre med tanke på vilken line-up de har. Herregud!

Medlem

Årets skämt detta spel, jeez.

1
Skriv svar