Assassin's Creed: Brotherhood-betan filmad

Robot
Medlem
Assassin's Creed: Brotherhood-betan filmad

Ser inte så kul ut att gå runt och mörda varandra 24/7


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag undrar också om detta verkligen kommer vara kul i mer än någon timme.

Medlem

Det kanske är fler spel läge i fulla spelet sen.
Tyckte det var ganska kul ändå, men visst det blir nog lite tråkigt efter ett tag.
Men för övrigt var spelet skit snyggt!!!

Medlem

Jag tror det där kan bli riktigt riktigt spännande

Medlem

Jadu
Dom har ju tagit samma spel koncept som med "The Ship", ett source spel på steam, mycket bra om ni frågar mig
men det kan bli lite långtråkigt må säga efter 1 timme eller något
vore bra om dom lade in att man kunde ta vapen från miljön, som man var tvungen i "The Ship"
så att det blir lite mer "uppfriskande" och kreativt

men annars kommer det väll bli ganska ok, hoppas jag


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Försening av Pc versionen?? Nån som vet?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Humhum, film och sen testa det själv... någon nytta med psn+ iaf.

Medlem

Spel inom den här kategorin, hoppar jag multiplayer delen och istället spelar Singelplayer och njuter av storyn och spelkänslan.


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Försening av Pc versionen?? Nån som vet?

Japp. Till 2011.

Inaktiv

Ser väl helt okej ut.. men som de flesta assasins creed spel jag lirat så tröttnar man efter en timma, utan undantag. Ska testa brotherhood, men jag har inte några höga förhoppningar.

Medlem

det var lite småmysigt, tänk "the ship" i renässanskläder
Man dog massor och dödade ung. lika mkt, men det är väl till att lära sig spelet

Medlem

Alliance verkar riktigt ballt

Medlem

Känns inte som ett bra multiplayer-spel...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Drog hem betan igår. Som ps3 network plus medlem
Så tankade PS3 konsollen ner den automatiskt
Dock är det singelplayer läget jag älskar i assassins creed. Ett av dom bästa spel jag spelat.


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem
Skrivet av FZ:

Den fjärde oktober drar flerspelarbetan av Ubisofts efterlängtade Assassin's Creed: Brotherhood igång. För att se vad som väntar spanar du in trailern nedan, men notera att betan endast är tillgänglig för Playstation-spelarna.

Fanns tillgängligt på PSN+ igår.

Och här, nyheten gällande WRC Demot.

Skrivet av FZ:

Demoversioner av rallyliret WRC släpptes till Xbox 360 och PS3 förra veckan och i helgen gjorde Windows-versionen dem sällskap.

Om du föredrar att sladda runt på konsol kan du antingen ta hem Xbox 360-versionen i detta nu (länk nedan) eller plocka fram tålamodet och invänta PS3-upplagan som släpps på onsdag. Spelet släpps den 8 oktober.

Sitter ni och super på jobbet?

Skrivet av Edd1e:
Skrivet av FZ:

Den fjärde oktober drar flerspelarbetan av Ubisofts efterlängtade Assassin's Creed: Brotherhood igång. För att se vad som väntar spanar du in trailern nedan, men notera att betan endast är tillgänglig för Playstation-spelarna.

Fanns tillgängligt på PSN+ igår.

Och här, nyheten gällande WRC Demot.

Skrivet av FZ:

Demoversioner av rallyliret WRC släpptes till Xbox 360 och PS3 förra veckan och i helgen gjorde Windows-versionen dem sällskap.

Om du föredrar att sladda runt på konsol kan du antingen ta hem Xbox 360-versionen i detta nu (länk nedan) eller plocka fram tålamodet och invänta PS3-upplagan som släpps på onsdag. Spelet släpps den 8 oktober.

Sitter ni och super på jobbet?

[ia=18683 En vanlig dag på FZ-kontoret för FZ:s übermind Tomas "gamlingen" Andersson]

1
Skriv svar