Förstå dig på nya Castlevania

Robot
Medlem
Förstå dig på nya Castlevania

Tror det blir ett bra spel!

Medlem

Ganska likt Dante's Inferno tycker jag, med det där korset osv. Nu vet jag iofs inte hur dom gamla Castlevania är, man kanske har ett kors som sprutar ljus där med?


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Eftersom jag spelat många Castle spel så är ju detta ett måste för mig =). Och denna trailer fick mig DIREKT att beställa spelet haha.

Medlem

De har gått från old school platformer till God of War klon men det ser ut att bli bra.

Medlem

känns som de bara finns ett ord som kommer ur en gapande munn.
EPIC!

Medlem

Heh, låten i början av trailern är ju introlåten från Super Castlevania IV. Ingen ny remix av det eller så, utan exakt samma.

Medlem

Yey. Ser lovande ut, måste jag säga. Titans påminner lite om Shadow of the Colossus dock. Inte för att det är nånting dåligt...

Medlem

Shadow of the Colossus & God of War rippoff verkligen, Men det är helt okej, För det ser kul ut! btw Dantes Inferno var en ren God Of War ripp oxå


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Nån som vet just nu om demot kommer till xbox360 eller inte?

Medlem
Skrivet av slarron:

Eftersom jag spelat många Castle spel så är ju detta ett måste för mig =). Och denna trailer fick mig DIREKT att beställa spelet haha.

Detta kommer nog bjuda på en hel del action.:)

Medlem

Så länge de har kvar "äventyrskänslan" från de tidigare spelen så är jag nöjd.
Spelet ser snyggt ut, jag provade demot igår och tyckte om kontrollerna och stridssystemet. Dock är jag orolig att det BARA är hack'n'slash,,
Jag var även skeptisk att de gick från sidovy över till full 3D-vy, men det känns som att de lyckats få till det ganska bra, även om kameran i sådana här spel blir irriterande låst då och då. Tex kunde jag inte titta mig omkring i omgivningen i demot.

Medlem

Känns som en dålig God of War-klon. Ge mig Super Castlevania 4 HD-Remix Super Mega istället


signatur

Welcome to the Manglerdome

1
Skriv svar