Wii Remote Plus bekräftad

Robot
MFC
Medlem
Wii Remote Plus bekräftad

Jag visste att om jag väntade tillräckligt länge så skulle jag få tillgång till en grunka i en grunka istället för en grunka PÅ en grunka...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Har ingen Wii ännu, men jag skulle gärna se en ny modell som man får en Wii Remote Plus till. Och som stöder HDMI.

Medlem

Var väl på tiden, detta borde ha gjorts direkt när wii motion plus släpptes...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Hahahaha!! Tur att man inte har köpt nån Motion Plus än. Då kan jag bara köpa dem här nu ju!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Orkar inte bry mig, den kommer väl kosta 1000kr i Sverige ändå så det blir billigare att köpa skräpet de måste bli av med...tvivlar starkt på att den får samma pris som vanliga remoten hade innan iaf...jävla Nintentdo..ngn som vill köpa mitt svarta skit-wii som använts 10 gånger ?

Medlem

Nä fy fasen, tv-spel ligger/sitter man i soffan och spelar. I alla fall vill jag ha det så, inte stå och veva med armarna. Men så är jag också 30 bast -.-


signatur

7800x3d, 7900xtx

Medlem

så alla som köpt 4 wii kontroller för 700kr st plus Remote saken för typ 200 kr st kmr bli jätte gladda närom märker att dem slösat 3600 kr bara för att få köpa om allting


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

så alla som köpt 4 wii kontroller för 700kr st plus Remote saken för typ 200 kr st kmr bli jätte gladda närom märker att dem slösat 3600 kr bara för att få köpa om allting

Fast det finns ju ingen anledning att köpa om något. Har man fyra kompletta kontroller så blir det samma som detta, bara att Motion Plus-delen är avtagbar. Så på ett sätt kan man ju säga att den nuvarande varianten är överlägsen, då den ger spelaren mer valmöjligheter eftersom man kan ta av och på Motion Plus-delen.

Medlem

Tycker att motion plus borde ha funnits redan i den ursprungliga Wiimoten...

Medlem

lätt att vara eftersmart ... lr hur man ska put it


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem

Någon som vet om man kommer kunna koppla nunchucken till wiimote plus? Annars måste man ju ändå ha dubbla uppsättningen wiimotes.


signatur

I never hate in plural.

Medlem
Skrivet av Bwerf:

Någon som vet om man kommer kunna koppla nunchucken till wiimote plus? Annars måste man ju ändå ha dubbla uppsättningen wiimotes.

förmodlingen som på en vanlig wiimote eller en wiimote med motion plus... längst bak på kontrollen...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar