Zombies återvänder i Black Ops

Robot
Zombies återvänder i Black Ops

Treyarch upprepar succén med att släppa in odöda i sitt krigsspel.

#nyhetstips, #treyarch, #call-of-duty-world-at-war


Zombies återvänder i Black Ops

That's it! Nu bara måste jag köpa Black Ops!!

Medlem

Väldigt väntat, men ändå en rejält god nyhet. Ett bombsäkert spelköp blev ännu säkrare.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jag fattar inte hur alla kan tycka att zombiespel är så väldans kul så att det släpps drösvis av spel/spellägen med dem. De flesta är repetitiva och kul i ca 10 minuter...

Medlem

Helt plötsligt blev det faktiskt aktuellt att kanske köpa det här spelet

Medlem

Kanske för att alla inte tycker som du Jozo.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag fattar inte hur alla kan tycka att zombiespel är så väldans kul så att det släpps drösvis av spel/spellägen med dem. De flesta är repetitiva och kul i ca 10 minuter...

Kan hända att alla inte tycker som du.

Har lirat hundratals timmar L4D, L4D2, Nazi Zombies osv, och jag ser ändå fram emot detta. ZOMBIES I CO-OP ÄR ALLTID KUL!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag fattar inte hur alla kan tycka att zombiespel är så väldans kul så att det släpps drösvis av spel/spellägen med dem. De flesta är repetitiva och kul i ca 10 minuter...

Deras take på zombies var bra för en gång skull, randomboxes, köpa vapen, bygga igen, fällor m.m helt klockrent och riktigt beroendeframkallande.

10 minuter?, Pff, har lirat det i år och tycker fortfarande om det.

Vissa kommer köpa spelat enbart pga. detta...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Äntligen bevis
Kommer köpa pga.

Singleplayer 50%
MP och zombie coop 50%

hoppas bara att det inte känns som Mw2 när man spelar, ser ut o va samma motor

Medlem
Avstängd

Det här kommer bara att vara kul ett antal timmar när man kör med polare, då menar jag både zombie och mp...

Medlem

Ser framemot detta

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Fortfarande, Black Ops är en ännu mer barnvänlig version av MW2, vampyr kniv hugg, radiostyrda bilar, perks som gör jobbet åt dig.

Detta spel kommer bli lika dåligt som MW2.

Klart i public men BlackOps kommer piska MW2 hårt på alla fronter, så som dedis, tools, pc sidan m.m ta bort allt skräp och man har ett vettigt klanspel igen.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av zhrooms:

Fortfarande, Black Ops är en ännu mer barnvänlig version av MW2, vampyr kniv hugg, radiostyrda bilar, perks som gör jobbet åt dig.

Detta spel kommer bli lika dåligt som MW2.

Klart i public men BlackOps kommer piska MW2 hårt på alla fronter, så som dedis, tools, pc sidan m.m ta bort allt skräp och man har ett vettigt klanspel igen.

Dedikerade servrar från EN leverantör ja. Monopol på servrar kan mycket väl leda till att de servrar man får hyra är undermåliga/dyra.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

det kommer nog bli en reäl del spänning då man är i AREA 51!


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Hmm, ryska zombies? kolla bokstäverna på en av skärmarna 0:24 in i videon

Medlem

Ok, Känns stabilt,
Kommer bara "köpa" det här skitspelet för Nazi Zombies.. Punkt slut.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Bra att dom gör spelet som VI vill, inte som DOM vill.

Medlem

givet köp nu när jag vet att zombie kommer tillbaka sålde mitt mw2 för det sög efter en tid det var upprepande.

Medlem
Skrivet av Oddman:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av zhrooms:

Fortfarande, Black Ops är en ännu mer barnvänlig version av MW2, vampyr kniv hugg, radiostyrda bilar, perks som gör jobbet åt dig.

Detta spel kommer bli lika dåligt som MW2.

Klart i public men BlackOps kommer piska MW2 hårt på alla fronter, så som dedis, tools, pc sidan m.m ta bort allt skräp och man har ett vettigt klanspel igen.

Dedikerade servrar från EN leverantör ja. Monopol på servrar kan mycket väl leda till att de servrar man får hyra är undermåliga/dyra.

Dem är löjligt billiga än sålänge, dessutom är man en klan och inte har råd med en server kanske man inte ska ha en.

Själv aldrig sett stålarna som något problem, menar liksom shit dela på 5-10 pers blir ju fan ingenting per person.

FLOPPvarning minns var ni läste det först!!


signatur
Medlem

förbokat och klart, hopaps bara det inte blir en repris på cod:mw2 utan repris på cod:waw! ge oss stora bannor,gore och sjklart bra mp: )


signatur

Spela spel är kul ibland.

1
Skriv svar