Missa inte Medal of Honor-betan

Robot
Medlem
Missa inte Medal of Honor-betan

gött, inte povat än


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

gillade itne första betan , men efter sätt nya demos på spelet så måste jag säga att det ser bra mycekt mer intressant ut just nu så hoppas på dena beta nu.

men dice är ju med i spelet villket är mitt absolut bästa spel företag jag vet

Medlem

Går det lika bra att uppdatera den gamla klienten?

Medlem

ett litet tips till staff, det står 4:e oktober så kommer betan.. inte 1:a

Like a glove!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Alko:

ett litet tips till staff, det står 4:e oktober så kommer betan.. inte 1:a

Det är ju det vi skriver också

Från och med imorgon 1 oktober går det att förladda betaklienten från hemsidan, men det är först på måndag (4 oktober) som betan går live.

Medlem

Ja, att DICE e bakom spakarna till en fast paced shooter är väl inte helt hundra, speciellt i och med att MoH multiplayer kör på frostbite-motorn? Dice gör BF-spel, och Frostbite är väl anpassat för BF-spel. Inte actionspäckade snabba shooters som MoH. Skulle inte förvåna mig om MoH känns helt svampigt och inte lika cleant som Quake (eller andra fastshooters), vilket är ett måste om man ska spela ett snabbt fps. Ser framemot att prova betan dock, men Black Ops verkar vara valet atm.

Medlem

Som det ser ut nu kunde inte bry mig mindre, spelet ser så oinspirerat ut att dem likväl kunde kalla spelet "Bad Modern Warfare 33 1/3: The Search for Company Durp". Känns inte ens värt att testa det och såvida inte spelet får väldigt bra recensioner väntar jag hellre på något där det ser ut som att utvecklarna åtminstone försökt göra något nyskapande istället för bara kopiera det spel som just nu är populärast.

Medlem

för er pessimister: fokusera inte bara på multiplayer-delen, jag tycker inte att den var superb heller, men jag tror att singleplayern kommer bli jävligt bra

Medlem
Skrivet av whoracle:

Ja, att DICE e bakom spakarna till en fast paced shooter är väl inte helt hundra, speciellt i och med att MoH multiplayer kör på frostbite-motorn? Dice gör BF-spel, och Frostbite är väl anpassat för BF-spel. Inte actionspäckade snabba shooters som MoH. Skulle inte förvåna mig om MoH känns helt svampigt och inte lika cleant som Quake (eller andra fastshooters), vilket är ett måste om man ska spela ett snabbt fps. Ser framemot att prova betan dock, men Black Ops verkar vara valet atm.

Word, kunde inte sagt det bättre själv.

Medlem

Hur många spelare kan spela på sector control bana?


signatur

Meep!

gnu
Medlem

kändes som en kass BC2 mod :/

Medlem

Vänta här nu. Kommer man inte kunna spela betan på XP? Kommer det va likadant när fullversionen släpps?

Medlem
Skrivet av SilentViper:

Vänta här nu. Kommer man inte kunna spela betan på XP? Kommer det va likadant när fullversionen släpps?

Minimum:
Operating System - Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7
Processor - Pentium D, 3.2GHz / Core 2 Duo, 2.0GHz / Athlon 64 X2
Memory - 2GB RAM
Video Card - Video card must be 256MB or more and contain these chipsets or better: NVIDIA GeForce 7800 GT ; ATI X1900. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.
HDD Space - 9GB
Soundcard - Soundcard with DirectX 9.0c compatibility
DirectX - DirectX 9.0c
Disc Drive - 8x or faster CD/DVD Drive

Recommended:
Operating System - Windows Vista (SP2), Windows 7
Processor - QuadCore 2.0Ghz
Memory - 2GB RAM+
Video Card - A video card with 512MB of VRAM and one of the following chipsets: NVIDIA GeForce GTX260; ATI Raedeon 4870
HDD Space - 9GB
Soundcard - Soundcard with DirectX 10 compatibility
DirectX - DirectX 10
Disc Drive - 16X CD/DVD Drive

Medlem

Vare där för skämt till systemkrav som kom då? SÅ jävlar mycket kräver inte frostbite motorn..

Men ska bli kul


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Vare där för skämt till systemkrav som kom då? SÅ jävlar mycket kräver inte frostbite motorn..

Men ska bli kul

Står ingen stans att frostbite kräver si och så mycket, det är bara en siffra vad rekommenderat system ska bestå av enligt tillverkarna för att göra det lättare för konsumenter att inse att deras datorer är för slöa.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Vare där för skämt till systemkrav som kom då? SÅ jävlar mycket kräver inte frostbite motorn..

Men ska bli kul

Vad frostbite motorn kräver spelar ingen roll, sist jag kollade så ändras kraven ganska mycket beroende på vilken grafik de lyckas skapa (högupplösta modeller, kartor mm.) samt andra saker som kräver avancerade beräkningar så som fysik och artificiell intelligens. En motor kan dessutom modifieras så länge de antingen äger rättigheterna eller har licens för den.

Medlem

Ser ut som någon försökt modda BC2 till att vara mer som MW2...


signatur

SneL fezt heSt

Inaktiv

Pang, pang är ju alltid roligt! Speciellt när man är diggar SP hårt som man gör..

Medlem
Medlem

ca 9 minuter från AMD`s hosting. Men det står väl inte på fören den dyker )

Medlem

Hoppas man kan kör det med ganska bra upplösning på min 30 tummare, De återstår att se på måndag


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

1
Skriv svar