Manlig uppdatering till Team Fortress 2

Robot
Medlem
Manlig uppdatering till Team Fortress 2

Gud va värdelöst, lägger folk pengar på sådant här trams?

Jee
Medlem

En av anledningarna är väll för att folk inte ska köpa från t.ex. ebay och råka ut för scammers när dom implementerar trading systemet. Vill man inte betala så är allt precis som förr.
Möjligt att jag köper något vapen som jag vill ha om jag inte lyckas hitta/crafta det efter ett tag. Har ju betalat ca. 150kr för spelet som dom uppdaterat och lagt till nya saker till under dom senaste 3 åren utan att begära något tillbaks. Tycker inte att det känns särskilt girigt.


signatur

Eller inte?

Medlem

Har inte spelat TF2 sen dom släppte första hattarna. Kan man crafta till sig vapen nuförtiden? Ska man ha visst antal hattar då eller hur fungerar det?

Medlem
Medlem

Att allting i alla spel ska kretsa kring upplåsningar... Hatt-hysterin i TF2 är ju löjlig. Alla nya vapen gör ju inte spelet bättre heller.

Medlem

Vill ha TF2 som det var för 2-3 år sedan

Valve förstör ju bara spelet mer och mer.

Snart heter väl spelet world of team fortress 2.

:(:down::down:

Medlem

Jag tvivlar på att det handlar om riktiga pengar. Vänta och se innan ni kommer med klagomål.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Jag tvivlar på att det handlar om riktiga pengar. Vänta och se innan ni kommer med klagomål.

Jo det handlar om riktiga pengar tyvärr.. Någon ny sköld till Sniper för 4,99 Euro

Medlem

Storen är ju till för dom som vill fokusera på att spela o inte crafta eller låsa upp saker kan jag tänka mig.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

OOOH Tf2 har blivit sämre... och nu ännu mer.. BRA!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Mycket whine.
Ni är inte tvingade att köpa något.
Folk kommer att köpa drösvis med items, Valve kommer äntligen börja tjäna lite pengar på TF2 igen, och personerna som gjort vapnen/hattarna kommer att få pengar.
Whats the big deal? De lägger till alternativ, de tar inte bort några. Det går hur bra som helst att spela precis som vanligt.

Skrivet av Mikzarn:

Mycket whine.
Ni är inte tvingade att köpa något.
Folk kommer att köpa drösvis med items, Valve kommer äntligen börja tjäna lite pengar på TF2 igen, och personerna som gjort vapnen/hattarna kommer att få pengar.
Whats the big deal? De lägger till alternativ, de tar inte bort några. Det går hur bra som helst att spela precis som vanligt.

Exakt

En annan har craftat till sig en hatt och fått 2= totalt 3 som alla är till medic inte så kul.
Även om det låter fjantigt tycker jag man ser jävligt rolig ut i de olika hattarna

För alla TF2 nördar där ute :

Man får kolla 9 gånger


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Man kan inte sälja föremål... Däremot kan man "Trade'a" med kompisar o dylikt. För övrigt kan alla de föremål som vapen fortfarande fås i spelet. Man behöver inte köpa nånting... Upp till var och en. Själv ser jag inget problem med det, de släpper fortfarande gratis patchar med nya vapen banor m.m.

Medlem

Less QQ more Pew-pew

TF2 är sjukt roligt!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Köpte Orange Box för 3 år sedan för 500 kr, alltså betalade jag 100kr för Team Fortress 2, vilket jag har spelat i ca 750h, så jag la lätt ut de €50 som polycount packet kostade.

Sparar min speltid och jag får nya leksaker direkt.

Medlem

Pungade ut 50kr för en hatt, det är det minsta jag kan göra för Valve och TF2-teamet.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar