Assassin's Creed: Brotherhood - ny film

Robot
Medlem
Assassin's Creed: Brotherhood - ny film

Jävlar vad tråkigt det såg ut, förlorade all spellust till AC: B

Medlem
Medlem

men grabbar, nu tar ni väl i lite för mycket, spelet är ju jätte intressant, med en massa occulta saker, historia, action & spänning, med olika aha/wow upplevelser och mycket vacker social stämning med grafik som är mycket bra. Förboka spelet för flera månader sen och ser verkligen fram emot upplevelsen som jag tror blir bra

Medlem

Vafan är det för fel med er?, det ser ju fan Awesome ut
tycker att dom har uppgraderat combat systemet mycket bra!
jämfört med 1an och 2an, man samlar upp 40 pers, och sen står där I 40 minuter för att döda dom med "combo" kills, inte så skoj
såg lite mer "Framåt" nu


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Ase
Medlem

fortfarande ett rent konsollspel grafiskt lull-lull utan ljup & styrning/kontroll / utförande som får en att tänka tillbaks till tidigt 90tal inte till vad dagens grafikkort & hårdvara klarar utav mao mycke yta lite spelinnehåll(var faktiskt lite småsugen men man tappar intresset)

Medlem

Tänker köpa spelet till ps3. Men shit va dålig grafik speciellt på ansikten

Medlem

Ah va tråkigt att de kommer in med så mycket vapen. Jag såg verkligen fram emot detta, men om de ska bli så mycket vapen, som helt klart är före sin tid, så tappade jag intresset

Medlem

Blev riktigt sugen på detta nu. Tvåan var riktigt kul och etten helt okej så då hoppas jag på ett mästerverk här då haha

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag har inget emot lite påhittiga och före-sin-tid vapen, men TANKS?!?!?! Kom igen, för fan.

Medlem

Häftiga saker men det är allt för ofta upprepningar... Kedjan att svinga sig runt hörn med? Troligt att den kommer finnas vid Många hörn med stort M.

Blev negativt överaskad av den väldigt konstiga pansarvagnen, och de andra liknande automatvapnen. Den såg mer ut som ett skämt man bara kan få om man slår in en fuskkod, så man kan leka lite även när spelet är slut. Det var samma känsla som, om ni kommer ihåg Age of empires II och sportbilarna man kunde få med koder. Kul men fan inte tillhörande det riktiga spelet.

1
Skriv svar