Gears of Wars 3 försenat till hösten 2011

Robot
Medlem
Gears of Wars 3 försenat till hösten 2011

Om jag hade en 360 så skulle jag vara förbannad men nu har jag inte jag men ändå, fy fan för dom men jag fattar att dom göra spelet så bra som möjligt och inte låta spelet stå i någon annans skugga.

Inaktiv

GoW 3 i mitt hjärta!

Såklart att man blir förbannad!... orkar inte vänta till hösten. Får väl hoppas på nån "special edition" som kompensation !

Medlem

förbannad ? folk blir förbannade på hamburgare som inte blir klara på 3.0 minuter, resten har förståelse för förseningen. aggro?


signatur

Make a hole !

Medlem

Det här är bara positivt för mig iallafall!

För det första så blir inte Epic stressade och gör ett dåligt jobb med buggar osv.

För det andra så kommer jag att inte sitta inne och spela Gears 3 hela sommaren utan jag kommer spela hela vintern när det är enligt mig helt okej att vara inne ofta och länge.

För det tredje så får jag bonge bara jag tänker på Gears of War 3. (HeHe)

Medlem

Är jävligt sugen på Gears 3, har två Xbox hemma (på varsin skärm) och är riktigt taggat på att lira 4 player co-op och 4 player horde (2 personer på varje skärm med system-link).

Men inte helt fel att de har typ 8 extra månader på sig att finslipa, vissa företag bygger hela spel på den tiden.

Medlem


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag tycker det är så förbannat lågt, särskilt när det handlar om julhandel och inte finslipning. Något är ju fel om de inte tror på sin produkt tillräckligt mycket för att kunna stå sig mot vårkonkurrensen.

Medlem

Fan, Gears behöver väl ingen PR,säljer ju som smör på krysslådan ändå.

Medlem

asså de gör inget att de e fördröjt ... de betyder ju bara att dom hittat prylar dom vill snygga till å göra upplevelsen bättre för spelarna så man ska väl inte klaga så sett men vist fan ede tråkigt

Medlem

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.

1
Skriv svar