Inga talibaner i Medal of Honors flerspelarläge

Robot
Medlem
Inga talibaner i Medal of Honors flerspelarläge

Löjligt, men ändå inte.

Medlem

Talibaner har anhöriga dom också, men jag antar att vi i västvärlden inte ser deras tårar pga burkan. Så jävla löjligt, den som är med i leken får leken tåla, så är det bara.

Medlem

så Taliban var ett No-No?, men Al-Qaida eller Jihad då? Opposing Force känns lite könslöst!?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

eller Terrorister, det funkar ju i CS


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Medlem

Just för det blir det inget köp..

Medlem
Medlem

märkligt av ea att först välja en så kontroversiell konflikt för att sedan bara vika ner sig så här.
det är ju bara ett spel för fasen.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Amerikaner tänker för detmesta på sig själv, vad hadde ni förväntat er? händer något dom så måste de dampa sönder medans de gör skit till andra som är helt okej för dom


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

2.
Talibanerna har inga anhörgia.
Jag menar dom är ju redan dödade av utländska styrkor.

Medlem
Skrivet av bionicman:

märkligt av ea att först välja en så kontroversiell konflikt för att sedan bara vika ner sig så här.

Helt klart värt att spåna vidare i. Först så tar dom konflikten och vägrar ändra sig men sen bara sådär så ångrar dom sig. Någon mer än jag som tror att nåt mer än "påtryckningar från annhöriga" ligger bakom?

Ish
Medlem

Löjligt.. I så fall borde man inte få spela som nazitysk heller?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Löjligt.. I så fall borde man inte få spela som nazitysk heller?

Alldeles för långt bak i tiden för att det skall svida, tyvärr. Sen har vi också det att alla tyska soldater tillhörde inte det fanatiska SS.

Medlem

Sen är det ju faktiskt skillnad på al-qaida och Talibaner.
Talibanerna kan jämföras mot en vanlig motståndsrörelse, inte folk som spränger barn i småbitar.

Inaktiv

Rent av töntigt. Varför måste de förlöjliga det? Som toast nämner nedan, i cs kan man spela som alla möjliga terrorister till och med svensk terrorist.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

hur jävla löjligt de än må vara för vissa, så är de nog rätt viktigt ifrån ett spelföretags håll att vara försiktiga om hur dom benämner sina karaktärer i spelen.... vissa tänker nog på konflikterna som kan uppstå om man provocerar med fel människor

Historik någon?

Talibaner är ju sjukt onödigt att döpa de klassiska "terror laget"
De är ungefär som man skulle göra ett CS fast istället för CT och T så har man SWAT VS The Niggers....
undra vilket lag folk hade knippat som "the terrorists" i wounder.....


signatur

Sim-Racing

Inaktiv

Men snälla nån... vad är detta ? De som har råkat ut för något sådant spelar väl inte denna typen av spel eller? Och gör de det får de väl skylla sig själva. Hallåååå !!! Tycker att nu får det väl ändå vara nog med självömkan. Har verkligen sett fram emot detta spel men med denna förändring så kan det nog vara så att jag köper Rock Band 3 istället )

Medlem

vadå tänka på dom anhöriga till dom döda soldaterna???? Och vem tänker på dom Araberna och japaner med mera. dom har ochså anhöriga . Lika gärna sluta att göra krigspel, och USA e med i alla krigspel kostigt de e ju dom som går in i ett land och startar krig.

så nej tack nu hoppar jag över detta spela

Medlem

spel menar jag hahaha

Medlem

Varför inte kalla dem 'Insurgents'. För det är ju det de är.

Men jaja, whatever.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

tråkigt att folk ska vara så tröga när det gäller skillnaden mellan spel och verklighet.

som tur var så var det bara ett namnbyte

Medlem

usch vad trött jag blir på jänkare. jag förstår inte hur folk kan "tycka synd" om det mäktigaste landet på jorden. och tredje världen länder i mellanöstern ses som "bad guys". skrattretande.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Varför inte kalla dem 'Insurgents'. För det är ju det de är.

Men jaja, whatever.

Är ganska säker på att det är insurgents de heter i spelet, iallafall var det det jag/vi animatörer använde som namn på all content vi skapade..

För övrigt förstår jag inte varför detta kommer nu, det borde man kunnat kolla upp innan spelet ens började produceras. Bra att veta begränsningarna innan liksom, lite sent för ändringar ett par dagar innan launch...:evil:

- Erik


signatur

Frilansande animatör - Tidigare projekt: https://www.imdb.com/name/nm4133995/

Medlem

"usch vad trött jag blir på jänkare. jag förstår inte hur folk kan "tycka synd" om det mäktigaste landet på jorden. och tredje världen länder i mellanöstern ses som "bad guys". skrattretande."

Ja, det folk borde tycka synd om är personer med sådant tänkande. (Att någon inte "förtjänar" empati p.g.a. det ena eller det andra. Skitsnack.)


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Inaktiv

Kan folk sluta gnälla, det här var ju ett marknadsföringstrick ifrån början till slut.

Medlem

Det man inte ser tar man ingen skada av...eller!?

Medlem

Amerikaner. Fyfan va töntiga de är! Blir så jävla trött. Men aja spelet var inge bra ändå.

Medlem

känns väldigt dumt alltihop, varför skulle en annhörigs sorg påverkas pga vad fienderna i ett spel kallas för. för det första lär de väll knappast spela själva och för det andra även om man kallar en korv "kött" så är det väll fortfarande en korv? Insurgents är väl klockrent!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv

Då tycker jag så här:
Vi borde ta bort alla amerikaner ur spelen med. Är folk medvetna om hur mycket folk både oskyldiga och "skyldiga" som dom slaktar upp världen över?

Fy fan ja spyr på patriotiska amerikaner.

Löjligt? Ja, förbannat.

123
Skriv svar