usb ström förstörde G9 mus

Medlem
usb ström förstörde G9 mus

Någon annan som råkat ut för detta? Kopplade in min Logitech G9 mus till en usb hubb med fel strömadapter. G9 musen och Xbox 360 kontrollen fungerar nu inte.

Går det laga en G9 mus eller kostar det mer än det smakar?


signatur

Det var detta...

Medlem

billigare att köpa en ny


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Köp ny


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Ring upp Logitech, är du inom 3års garantin så kan du få säkert få en ny. Kvitto från butik behövde inte jag vid mitt tillfälle. Jag fick en helt ny mus eftersom min G7 sluta reagera när jag rörde på den.
Först ville de ha tillbaka hela paketet, sedan bara radiosändaren och till slut fick jag behålla allt pga den långa leveranstiden. G9x, som jag först valt, var försenad så jag fick välja valfri bland alla deras möss förutom deras Air mouse. Så jag tog den aningen dyrare Performance mouse MX.

Den kom drygt en vecka efter jag beställt den. Och min gamla mus fungerar om jag bara har radiosändaren precis intill musmatten ungefär, så jag fick en ny mus (ca 1000kr vid tillfället) helt gratis.

Medlem

alltså min kompis gjorde väll ungefär samma sak, han kopplade in sin fronusb fel, så informationen gick i ström och tvärt om, både hans naga och hans steelseries 7g brann upp :D. gick till komplett och sa "dom brann upp", dom skrev "brann upp" på lappen och han kunde en vecka senare gå och hämta ut 2 nya


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem
Skrivet av Ludolf:

alltså min kompis gjorde väll ungefär samma sak, han kopplade in sin fronusb fel, så informationen gick i ström och tvärt om, både hans naga och hans steelseries 7g brann upp :D. gick till komplett och sa "dom brann upp", dom skrev "brann upp" på lappen och han kunde en vecka senare gå och hämta ut 2 nya

Komplett är as nice! Råkade bränna ner 2 moderkort och 2 hårdiskar samtidigt för det va fel på typ nätagget. Gav tydligen förmycket el. Så fick 2 nya moderkort och 2 nya hårdiskar


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar