Inga talibaner i Medal of Honors flerspelarläge

Inaktiv

opposing force hade väl låtit bättre om man inte förknippade det med half-life :/


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

herregud det är ett spel...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Superlöjligt, avbokar min förbeställning.


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Bojan:

Just för det blir det inget köp..

Skrivet av Phobo:

Superlöjligt, avbokar min förbeställning.

Tror ni spelet blir sämre bara för de bytade namn på något? Hallå ja.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

För att blidka alla kan man väl döpa lagen till Team 1 och Team 2...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Om något är löjligt så är det att avboka ett spel pga namn byte.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

har ni ens läst artikeln? det står "namn byte" om man avbokar sin beställning för namnbyte så tycker jag bara synd om er för att vara ... jobblösa

Medlem
Ish
Medlem
Skrivet av Plommon:
Skrivet av Ish:

Löjligt.. I så fall borde man inte få spela som nazitysk heller?

Alldeles för långt bak i tiden för att det skall svida, tyvärr. Sen har vi också det att alla tyska soldater tillhörde inte det fanatiska SS.

Och vilka är vi att peka ut vilka som är fanatiker?
Jag höjer på ögonbrynen i förtvivlan så fort jag hör orden "I'd like to thank god".. Det är tillräckligt fanatiskt för mig.

'May god be with you' .. Ja eller en skål vaniljsås, det gör nog lika mycket skillnad, eller troligen mer för man kan äta det och få energi. Äh.. Religion är så meningslöst att disskutera


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Idioti, det är ju bara ett spel ffs.

Medlem

Amerikaner är fan riktigt jävla vidriga!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

tror jag ska köpa spelet, men ska testa betan först, är ju trotsallt inte skenheliga amerikaner som gjort spelet och om inte annat så har man ju chansen att vara på andra sidan o skjuta på dem!

Slutar väl i att det blir röda o blå uniformer i den amerikanska versionen, om inte "Det Röda Laget" känns för kontroversiellt för de kommunist-skrajja republicanerna. ;-P


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Remus:

Amerikaner är fan riktigt jävla vidriga!

Precis som alla Araber och Islamister inte är terrorister så är inte alla Amerikaner lika högervridna skenheliga fanatiker heller.. Men alla religösa fanatiker är vidriga ja, lika jävla envisa oxå så därför kommer det aldrig kunna bli fred på jorden.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Man blir ju ledsen, vilket folk det finns där ute.. eller ja amerikaner


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Men herregud tycker man att det är oacceptabelt att det finns talibaner med i spelet (vilket det fortfarande gör och finns i många andra spel också) så är det bara låta bli att spela spelet...

Inaktiv

HELVETET! Jag som ville skjuta på talibaner! ^^

Åååå nu kanske jag inte köper det


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Varför säger ni alla att det är löjligt? Infinity Ward gjorde samma sak.

(Du inser nu att OpFor betyder Opposing Force)

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av Plommon:
Skrivet av Ish:

Löjligt.. I så fall borde man inte få spela som nazitysk heller?

Alldeles för långt bak i tiden för att det skall svida, tyvärr. Sen har vi också det att alla tyska soldater tillhörde inte det fanatiska SS.

Och vilka är vi att peka ut vilka som är fanatiker?
Jag höjer på ögonbrynen i förtvivlan så fort jag hör orden "I'd like to thank god".. Det är tillräckligt fanatiskt för mig.

'May god be with you' .. Ja eller en skål vaniljsås, det gör nog lika mycket skillnad, eller troligen mer för man kan äta det och få energi. Äh.. Religion är så meningslöst att disskutera

Nu använde jag SS för att det krävdes en hel del för att vara med i SS. Resten av vad du skrev förstår jag inte så jag tar det som frustration över hur löjlig nyheten är.

Inaktiv

Riktigt löjligt. Känns som att dom tar bort det spelet handlar om. Om dom inte får skildra nutida konflikter, gör inte spel om det då!

Dom borde satsa på fiktiva konflikter om folk nu är för känsliga för konflikter som hänt/händer på riktigt.

Medlem

Isf vill jag inte att man ska få spela amerikan eller britt i ww2 spel då de bombade mitt hemland och min släkt samt att flertal allierade besökt och tillslut tillfångatog min farfar i frankrike.
Känner mig illa berörd......

Men håller med, löjligt.

Medlem

Originellt, svenskar som "bashar" på amerikaner, kan ni bli mer oorginella? Töntar som avbeställer p.g.a ett namnbyte, kommer inte ändra spelet på något sätt. Ni kan ju istället ha lite respekt för dom som faktiskt dött där borta, för det är även svenskar, och Sverige påminner ju inte direkt omvärlden om hur civila dör i Afghanistan och Irak heller. Så "bashar" ni amerika ska ni fan ta och "basha" Sverige också.

Medlem
Skrivet av Urbandurban:

Originellt, svenskar som "bashar" på amerikaner, kan ni bli mer oorginella? Töntar som avbeställer p.g.a ett namnbyte, kommer inte ändra spelet på något sätt. Ni kan ju istället ha lite respekt för dom som faktiskt dött där borta, för det är även svenskar, och Sverige påminner ju inte direkt omvärlden om hur civila dör i Afghanistan och Irak heller. Så "bashar" ni amerika ska ni fan ta och "basha" Sverige också.

Ställ dig frågan varför vi har soldater i Afghanistan.

Medlem

Mina släktingar slogs tappert, sårades och en del dog mot både mot röda armén, de västallierade och senare de italienska kappvändarna samtidigt som andra av släktingarna flydde för sina liv ifrån brandbomberna och massvåldtäkterna i slutskedet av kriget. Inte sitter jag och grinar över det då jag spelar datorspel. Varför skall en liten med högljudd lobby i USA få sina vilja igenom?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Ja hur faen visar man respekt till de döda genom att endast döpa om fienderna? Vad är vitsen när man vet var senariot utspelas och vilka som deltagit?, skulle man inte snarare byta namn på Västvärldens arme eftersom det är där det döda som berörts har kämpat? ska man inte helt enkelt tabort alla våldsamma spel som utspelar sig inom rimmlig nutid då? nån kan ju ta illa upp!

"Kan ni vara mer Oorginella?" Vadå är det nåt att sträva efter? De flesta Byidioter och parkbänksfyllon är ganska orginella och inte blir de gladare av det? Har iofs insett att det finns överflöd av idioter i alla länder, även här i lilla lilla sverige.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Patetiskt är detta!!! Skulle lätt påpeka är de är så mkt grövre att döda civila på mw2 än att andra laget heter Talibaner? just omfg ROFLMAO åt detta

Medlem

så amerikansk censur igen då... "dont ask, dont tell"

Medlem
Skrivet av bionicman:

märkligt av ea att först välja en så kontroversiell konflikt för att sedan bara vika ner sig så här.
det är ju bara ett spel för fasen.

Precis! Det är bara löjligt hur starkt många av er reagerar på någonting så trivialt som ett namnbyte. Skit samma vad namnet på fienderna är - det är bara ett spel och är det roligt att spela kommer namnbytet inte göra någon skillnad.

Medlem

Fan va löjliga amerikanare är

Medlem

haha ett namn här och där! vad gör det, jag hoppas mer att personen jag dödar ser ut som taliban !


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Märkligt att ett namn byte kan betyda så mkt för annhöriga det är ju bara ett spel somsagt. Å andra sidan kanske men skulle tänka annurlunda om man hadde någon i sin närhet som faktiskt stupat i nåt av områdena där "Talibaner" opererar.

Still, det är ju fortf. bara ett spel, vad gör det för skillnad om man säger "Insurgent" eller "opposing force" eller "Taliban" för den delen, vi vet ju alla vad det egentligen gäller. Tror ju inte att USA är i afganistan för att det "kulturellt" nödvädigt i allafall...

123
Skriv svar