Hållbar telefon! Åsikter behövs!

Medlem
Hållbar telefon! Åsikter behövs!

Okej nu e det så att jag har tänkt att införskaffa en ny telefon, ska vara en som håller jätte bra och går att lyssna på musik med.

Har kommit fram till att: [http://cdon.se/hemelektronik/sonim_xp2.10_spirit_ip67_black-7...] Tål rätt mycket och verkar också stödja mp3 playback.

Vad har ni för tänk kring denna telefon? vet ni någon bättre för mitt ändamål?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Inaktiv

"Vad i helvete är det där för något?"

iPhone 4.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Det är en, Jag kan paja din pansarvagn med min telefon telefon!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Hållbar är den ju iaf, farsan hade hemma en liknande på test innan försäljning för nån månad sen, verkar vara bra grejer!

Inaktiv

Så länge du inte ska ut i krig med den eller bestiga mount everest så kan det nog räcka med en vanlig musikmobil eller?

En iPhone håller nog inte så bra om man t.ex tappar den men det finns rätt så många musikmobiler med vanliga knappar som tål att man tappar dem.

Medlem

Jobbar du inom industrin eller dylikt?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Sjöfart om det räknas som industri :/ Sketet som fan blir det var dag. Och jag är trött på telefoner som inte håller.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
1
Skriv svar