Två rullar från det stora Naruto-slagsmålet

Robot
Medlem
Två rullar från det stora Naruto-slagsmålet

Blev lite sjuk när jag hörde de engelska rösterna, låter så fel :\

Medlem

ja man vill ju ha rösterna från animen

Medlem

Finns nog möjlighet att ha japanska röster som i det första spelet.

Medlem

Demon var riktigt ballt

Medlem

cell shading börjar bli bätrre och bättre


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Det går väl att välja röster om inte jag minns mina minnen från demot helt fel? Så jag tror att spelet kommer vara ett Must-Buy för alla som älskar Naruto. Sen att det faktiskt verkar vara ett bra spel bortom det är ju en annan sak, störigaste kan väl vara att man inte vet vad som hände innan om man inte spelat alla spelen eller sett animen. :-/


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Frågan är om det finns någon intressant singleplayer del eller om det bara är meningen att man ska strida online mot andra.

Jag har för mig att ettan hade "story mode" eller någe, så det borde detta spel också ha i såna fall. Nåväl, det får vi väl se.

Medlem

Jag tänker då inte köpa spelet om jag inte kan spela med Japanska röster. Man kan välja mellan Engelska och Japanska röster i DEMO, och förhoppningsvis så får man det i fullversionen. Hoppas det inte blir som Final Fantasy XIII.. jag spyr varje gång de öppnar munnen.

Inaktiv

Så folk köper fortfarande detta skräp?


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Det kommer vara uppbyggt på samam sätt som 1:an med ett story mode som följer animen och ett battlemode.
Tycker dock fz kan undvika ord som trams i deras nyheter. I en recension ok, men inte i nyheter. skärpning tack.

Skrivet av softis:

Det kommer vara uppbyggt på samam sätt som 1:an med ett story mode som följer animen och ett battlemode.
Tycker dock fz kan undvika ord som trams i deras nyheter. I en recension ok, men inte i nyheter. skärpning tack.

Men vi älskar ju trams!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av softis:

Det kommer vara uppbyggt på samam sätt som 1:an med ett story mode som följer animen och ett battlemode.
Tycker dock fz kan undvika ord som trams i deras nyheter. I en recension ok, men inte i nyheter. skärpning tack.

Men vi älskar ju trams!

Då kan vi skriva 'FPS-Shooter-Trams' på alla FPS nyheter också?

Skärp dig.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Man får själv bestämma om man vill ha engelska eller japanska röster!

Medlem

En av de bästa detaljerna med den här spelserien är juh upp till 4 spelare samtidigt. Perfekt partyspel ^^

Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av softis:

Det kommer vara uppbyggt på samam sätt som 1:an med ett story mode som följer animen och ett battlemode.
Tycker dock fz kan undvika ord som trams i deras nyheter. I en recension ok, men inte i nyheter. skärpning tack.

Men vi älskar ju trams!

Då kan vi skriva 'FPS-Shooter-Trams' på alla FPS nyheter också?

Skärp dig.

Det kan vi absolut göra, om vi nu känner för det.

1
Skriv svar