Assassin's Creed: Brotherhood

Robot
Assassin's Creed: Brotherhood

När Assassin's Creed tar klivet in i multiplayer-världen är det med en tvärsäker pondus och ett stenhårt självförtroende. FZ tar tempen på den friska satsningen.

#ubisoft, #assassins-creed-brotherhood


Medlem
Assassin's Creed: Brotherhood

Så, The Ship?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Låter som någon blivit/varit frälst. Jag ser fortfarande på det med skeptiska ögon. Möjligheten att levla upp kommer inte räcka till i längden, utan det krävs någonting mer. Men man får väl se... som vanligt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Det mesta "de" gör är bra, detta kommer säkert funka...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Yep, skrev förrut
För likt the Ship


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Komemr bli epic!

Medlem

Texten säger hur det är när det är som bäst, som sämst är det bara frustrerande att spela.
Ett hett tips är att ha ett bt-headset igång och ljudet nerskruvat i det så att man slipper höra folks skrikande och bakgrundsljud över spelljudet.

Edit: För ubi har av outgrundliga skäl inte inkluderat en "mute"-knapp för att släcka personer som sänder konstant

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Yep, skrev förrut
För likt the Ship

The Ship är ett av det roligaste spelet jag spelat i hela mitt liv. Ju mer likt det är, ju bättre tycker jag. Skulle vara awesome om någon gjorde The Ship 2 eller liknande, och Brotherhood är just vad det är.

Jag menar... det är ju ett spel som är jätte gammalt och det är super kul att någon ser att konceptet kommer till användning. Nu är frågan om det är så likt... måste läsa klart hela artikeln.

Win!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

så jädra grymt =D

Alla som är skeptiska kan väll bara se online läget som en bonus när spelet alltid varigt sp förut


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Godofcheese:

Yep, skrev förrut
För likt the Ship

The Ship är ett av det roligaste spelet jag spelat i hela mitt liv. Ju mer likt det är, ju bättre tycker jag. Skulle vara awesome om någon gjorde The Ship 2 eller liknande, och Brotherhood är just vad det är.

Håller med till 100%
Detta verkar bli ett helt underbart spel.

Medlem

Det är dagar som dessa man önskar att man ägde ett PS3.

Medlem

Tippar på en köpt recension...för recensenten lär ju inte direkt åsidosätta faktumet att utvecklaren bjudit in en till detta event, säkert med lite mat eller boende inräknat och förväntar sig något i utbyta...annars blir man ju inte bjuden nästa gång...spelmarknaden e förjävlig

Medlem

Är det inte lite fail på priset där? För vad jag har checkat så säljer ju cdon.se för 400kr..

Vad är felet? Vad är haken? Eller har man rätt för en gångs skull?'

http://cdon.se/spel/assassin%22s_creed%3a_brotherhood-1078502...

Medlem
Skrivet av Nannonoys:

Är det inte lite fail på priset där? För vad jag har checkat så säljer ju cdon.se för 400kr..

Vad är felet? Vad är haken? Eller har man rätt för en gångs skull?'

http://cdon.se/spel/assassin%22s_creed%3a_brotherhood-1078502...

Inte med tanke på att det du länkar är PC versionen och det som står på i annonsen är PS3 versionen.

Medlem

Man behöver la inte en beta invite eller nått för att testa spelet? För blev lite smått sugen när jag såg trailern.. måste kolla om det flyter på bra på min dator :/

Inaktiv
Skrivet av bapelsin:

Det är dagar som dessa man önskar att man ägde ett PS3.

Det kommer ju till Xbox 360 också ju. Och du har Xbox 360, det är ju inte ps3 exklusivt om du tror det.


signatur

Knower of the unknown

Redaktör
Skrivet av Mortalis:

Tippar på en köpt recension...för recensenten lär ju inte direkt åsidosätta faktumet att utvecklaren bjudit in en till detta event, säkert med lite mat eller boende inräknat och förväntar sig något i utbyta...annars blir man ju inte bjuden nästa gång...spelmarknaden e förjävlig

Det är en förhandstitt, ingen recension. Ingen utanför redaktionen har någon som helst makt över vad vi skriver. Jag håller med i sak, branschen skulle må bra av mer självständighet, även om svensk speljournalistik i jämförelse med vissa andra länders är jäkligt oberoende.

För sakens skull: vi har kollat på Brotherhood på både E3 (förhandstitt) och Gamescom (resor vi fullt ut betalat själva), båda skribenterna var imponerade av det.


signatur
Medlem
Skrivet av Rainbearer:

För ubi har av outgrundliga skäl inte inkluderat en "mute"-knapp för att släcka personer som sänder konstant

När jag testade betan så förstörde detta hela min upplevelse. Helt mongo att man inte kan mute'a skrikande dårar.

För övrigt gillade jag det inte. Var mest att springa ikapp någon kille o trycka på en knapp. Jag menar, seriously.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

I beta forumet finns lite tips och svar på de vanligaste frågorna tex

How to mute a player:
Press start, go into the Abstergo agent sub menu, then select the player you want to mute and confirm your selection by pressing “X”.

Verkar bli riktigt roligt, spelade aldrig The Ship.

EDIT
PDF-manual till betan hittas här

Medlem
Skrivet av Natsuko:

How to mute a player:
Press start, go into the Abstergo agent sub menu, then select the player you want to mute and confirm your selection by pressing “X”.

Klockrent, löste det med att sätta igång headsettet och dra ner volymen men det där gör ju att man kan använda headsettet om man vill..
Känns som att de borde ha visat upp den funktionen i spelet, finns ju tips för en jävla massa andra saker

Inaktiv

Jag tycker beta är jävlit kul specielt o m man lira med folk som försöker döda en som en riktig assassin, medans själv försöker det.

Fast sen finns det såna som nöjer sig med lägsta poängen som bara springer o gör fast kills. Min högsta poäng för en kill är 1100. Den högsta highscore är bara 5500(hände bara två gånger av cirka 30+ matcher).

Jag bara älskar morph att man gör kopior av sig själv ^^
Få alla mina förföljare(jagare) att döda kopior istället.


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Inget coop, inget köp.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Tippar på en köpt recension...för recensenten lär ju inte direkt åsidosätta faktumet att utvecklaren bjudit in en till detta event, säkert med lite mat eller boende inräknat och förväntar sig något i utbyta...annars blir man ju inte bjuden nästa gång...spelmarknaden e förjävlig

Märks ju vilken enorm inblick du har i spelmarknaden, ...eller inte!


signatur

Gamer since day one!

Inaktiv

Kommer bli världens bästa spel. Konceptet är ju så jäävla coolt!
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar