Betatesta Medal of Honor

Robot
Medlem
Betatesta Medal of Honor

dom har problem med uppkopplningen, men betan är sjukt grym

Medlem

Niice:) På Steam stod det att betan skulle "unlockas" om 7 timmar...
Laddar ner här ifrån istället!:D

Medlem

Zhrooms....
Varför klagar du och vad är det med ditt humör?!
Ja dom har problem med servrarna för stunden men det är OPEN BETA!
Det är alltid problem med beta testning men det är därför det kallas beta testning..

cmd
Medlem
Skrivet av mackanmeost:

dom har problem med uppkopplningen, men betan är sjukt grym

Yes vi vet om detta och jobbar på det!

Här finns några trådar som vi har om det:
http://bit.ly/9EpSVf och http://bit.ly/c65RUc

// Halling - MP Designer på Medal Of Honor.


signatur

Lead Gameplay Designer @ Digital Illusion CE
-- Alla mina inlägg är privata och har inget med min arbetsgivare att göra --

Medlem

Synd att dom har problem med uppkopplingen. Hoppas man hinner prova ordentligt under dom här 4 dagarna så man kan bestämma sej för om det blir ett köp eller inte

Medlem

Nja ingen höjdare, känns inte som dom ändrat nåt direkt från förra betan. Har iofs inte lyckas köra mer än 5-10 min åt gången, men inget ovanligt att det aldrig funkar i början (BFBC2 tog ju nån månad efter det släppts innan funka hyvsat). Har tyvärr förbokat denna men funderar starkt på att avboka.

Medlem

Fjantigt att kalla ngt för beta som släpps så nära inpå release. MultiPlayer Demo kallade vi det när jag växte upp.

Medlem

Zhroomz, jag säger inte emot att FZ är segt men att inte kunna kommentera, nä, så långt har det inte gått än
Det är bara att refresha sidan en eller två gånger så funkar det för mig.

Btw, jag misstolkade din första post.
Jag antog att du klagade på MoH servrarna.
Du borde dock inte klaga på att betan startade 12 h före då du trodde

Skägg.
10 Chambers

Ni som har problem att kommentera/editera/går segt. Vilka webbläsare (versionssnummer) använder ni?


signatur
Medlem

Även fast jag blir utkastad var 5:e minut så tycker jag ändå att det var ett riktigt kul och fartfyllt spel. Ser fram emot att bli 400kr fattigare.

Medlem

Var inte som förväntat, sjukt stelt!

Medlem
Skrivet av spiken:

Ni som har problem att kommentera/editera/går segt. Vilka webbläsare (versionssnummer) använder ni?

Jag får problem ibland med, kör Fire Fox 3.6.10


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Tycker man dör på tok för fort, känns inte så action laddat när man dör på 0.2 sekunder.

Medlem

Är det arcad all over again?
Eller känns det faktiskt som ett krigsspel i multiplayer?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Ballong:

Tycker man dör på tok för fort, känns inte så action laddat när man dör på 0.2 sekunder.

Så är det med konsolspel, det går knappt sikta på konsol så därför måste man dö snabbt.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Redaktör
Skrivet av zhrooms:

RAAAAAAAGE, FZ FIXA ERAN FACKING UPPKOPPLING, kan inte ens kommentera för I HELVETE

The connection has timed out The connection has timed out

Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av spiken:

Ni som har problem att kommentera/editera/går segt. Vilka webbläsare (versionssnummer) använder ni?

Jag får problem ibland med, kör Fire Fox 3.6.10

Vi har problem med en av servrarna, därför kan sidan sega. Den kommer bytas ut under eftermiddagen, sen ska sajten rulla på igen.


signatur
Medlem

Gör er själva en stor tjänst och ladda inte ner det här värdelösa spelet. Precis likadan som förra betan lika dåligt lika tråkigt.

Grafiken känns fortfarande meh.
Ljudet är rent skräp.
Granatkastaren verkar ge motståndarna liv eftersom det verkar som en omöjlighet att döda någon med en träff.
Du blir dödad så snabbt att det inte ens är kul.
Banorna måste vara bland top 5 sämsta i världshistorien.
Vapnens grafik, ljud och känsla känns som leksaksvapen med något konstigt ljud.

Knappt någon förbättring sedan förra betan.. ett jävla skämt hur fan kan de vara stolta över det här värdelösa skitet till multiplayer del ?

Du blir utslängd varje 15 sekunder eller så har du ren tur och klarar dig i någon minut.

Jag blir hellre air raped på bf2 50 rundor i rad än att lira det här skräpet igen.

Medlem

Nej nej nej, bara handla in alla kopior och köra igenom Allu skopan på jobbet för destruktion.
Absolut ingen rekyl, grymt dåliga vapenljud (enormt basigt och töntigt), såg riktigt sliskigt/fullt ut rent grafiskt (börja med och ta bort HDR/bloom effekten), inge prone bara för att DICE ska vara världsunika på något sätt.
Som ovan så är kartorna katastrof. Flesta BFBC2 kartor är ju lika hemska.

Nee fy, mer CoD känsla önskas.

Annars flöt det på bra vid max settings @ 5760x1200.

Medlem

Testade nyss och undrade om jag verkligen satt och spelade på en PC, Screen Adjust? Whaaat?!

Sjukt dåligt spel.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Faj fän vilket strul det är då!!!
Blir dissad hela tiden....
Hoppas dom fixar detta till release.
Kan lugnt säga att jag inte kommer köpa detta spelet när det släpps.
Låter andra vara försökskaniner ett par månader först....
Hoppas man kan ställa in fov senare. Känns lite som att man lirar med skygglappar eller har grymt tunnelseende. Det känns obekvämt, svårt att förklara.


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem
Skrivet av NympH:
Skrivet av Ballong:

Tycker man dör på tok för fort, känns inte så action laddat när man dör på 0.2 sekunder.

Så är det för mig med konsolspel, jag kan knappt sikta på konsol så därför måste man dö snabbt.

Ja, du har stora problem medan vi miljoner andra kan klara av att sikta på såväl konsol som på PC. Det gäller att ha lite
"skills" och kunna "multitasking", man får inte vara en iPhone direkt XD
Dock ska det väl erkännas att dagens casualiserade multiofrmats-FPS är för enkla, tacka vet jag de konsolexklusiva.
Mig veterligt så är det snarast i konsol-exklusiva (Halo) som det tar tid att dö medan du dör ruskigt snabbt på PC (Quake, Unreal, BF, CoD, CS)

Håller dock med om att detta snarare är ett multiplayer-demo än en beta, men "beta" är ju coolare än "demo" så jag förstår namngivningen. Dock så är det för mycket MW2 med BC2-inslag, du dör på 0,2 sekunder, automatvapen har oändlig accuracy och buggar finsn i mängder

Medlem

Tänk på att SP delen använder en annan grafikmotor innan ni dömer ut spelet helt. Jag köper detta för SP:


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Ja, du har stora problem medan vi miljoner andra kan klara av att sikta på såväl konsol som på PC. Det gäller att ha lite
"skills" och kunna "multitasking", man får inte vara en iPhone direkt XD

Jag har inga problem att sikta på PC, jag skulle nog äga upp dig i brygga utan problem.

Och konsol slutade jag med när jag va 10 år.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Been there, done that...nej tack.

Skribent

Orkade inte spela mer än 15 minuter. Spelet har bra flyt men det fattas känsla och utrymme. Bad Company 2 är, trots sina många brister, bra mycket bättre än detta hafsverk.

Och DICE, varför gör ni samma missar i vapenhanteringen i varje spel? Jag vet inte hur många som delar min detalj- och vapenfetishism men för mig är det stor sak...

Medlem

"dom har problem med uppkopplningen, men betan är sjukt grym"

Håller helt med :S

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Är det arcad all over again?
Eller känns det faktiskt som ett krigsspel i multiplayer?

Ja du, inte känns det som ett krigsspel iaf.
Folk springer runt hejvilt och skjuter på allt och alla.

Medlem

ladda inte ner skiten!! toltalt värdelöst spel eller dem som tycker att bc2 är bra kanske tycker att det här kul...
Känns som en stelare version av bc2 om nu det går!

Medlem

Otroligt nice nedladdningshastighet på torrenten. Var rädd att folk skulle ha blockat uppload.

123
Skriv svar