Orkar din dator med Fallout: New Vegas?

Robot
Medlem
Orkar din dator med Fallout: New Vegas?

Inte särskilt tunga krav...


signatur

Have a good time!

Medlem

Hehe, min gamla dator hade inte pallat det

Medlem

Bakåtsträvare?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Medlem

inga problem alls. det är ju endåså typ inga "krav" för spelet ;P


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Ja, det var inte mycket begärt.


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Vafan... känns verkligen som de kunde ha kryddat på med grafiken till nu. Inte för att den spelar jätte stor roll i Fallout där storyn står i fokus, men kom igen.. Syns knappt nån skillnad från förra.

Medlem

Inga problem, fast spelet ser ju inte visuellt så särskilt imponerande.

Medlem

Oh nice krav
och ganska roligt hur ni prioriterar Grafiken före Story/gameplayen.
Jag är inte missnöjd hur spelet kommer bli
Jag kan inte vänta nå mer!... LÄNGTAR!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Avstängd

I Fallout så bryr jag mig verkligen inte om grafiken, inte lika mycket iaf, det är storyn som är så otroligt fängslande

Även om det ser ut som trean är det inget jag bryr mig om. Spelet i sin helhet är viktigare.
Jag är ganska trött på snygga spel utan innehåll.

Inaktiv

De kunde iaf tagit lite lärdom av moddarna som fanns till FO3 med lite finare texturer, ansikten mm

Men ja som sagt har detta spelet bara vad FO3 inte hade - en bra story - räcker det bra för mig. Ge mig en klassisk fallout story!!!!

Medlem

är inte kraven typ likadana som oblivion? samma motor? med lite modifikationer?


signatur

Rwa?

Medlem

Jag oroar mig absolut inte för systemkraven.
Jag är mer orolig över buggarna.
Som de flesta av er kommer ihåg så led FO3 av extremt många buggar varav en hel del var att spelet frös, krascha eller bara betedde sig konstigt ^^

Medlem

Jag har inga länkar för att backa upp det här påståendet, men det går att hitta med lite googlande - grafikmotorn som Oblivion/FO3/New Vegas använder, Gamebryo, är tydligen otroligt krånglig och kinkig att ha att göra med. Mycket av det fula med den, som t ex animationerna, ska vara otroligt svårt att komma runt. Att Obsidian använder den för New Vegas är inte så svårt att förstå eftersom det bygger på Fallout 3, men jag tror ingen riktigt begriper varför Bethesda valde att använda den igen flera år efter Oblivion.

Medlem

För mig har nog karaktärens ansiktsanimationer on osv. en stor betydelse. Om människorna ser ut som robotar så har man int så stor skillnad vad det händer till dem. Säger inte att Fallout hadde det så dåligt men tycker att det borde satsas aningen mera på sånt i ett spel var man talar med tiotals NPCn. Hoppeligen i Fallout 4 sen...

Medlem

Var det seriöst en fråga ? men skoll dator klarar det på högsta

Medlem
Skrivet av d2004:

Var det seriöst en fråga ? men skoll dator klarar det på högsta

haha då undrar jag vad du går på för skola!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skrivet av Adamito:

Vafan... känns verkligen som de kunde ha kryddat på med grafiken till nu. Inte för att den spelar jätte stor roll i Fallout där storyn står i fokus, men kom igen.. Syns knappt nån skillnad från förra.

För en som jag som fortfarande spelar Fallout 2 är det obegripligt vilka prioriteringar du har!


signatur
Medlem

varför blev det här en nyhet?

Medlem

Tycker också de kunde uppgraderat grafiken, i alla fall ansiktsanimationerna...
Speciellt givet att de vill ha fullpris för detta och i god vana släpper minst 5 DLC, men å andra sidan är det ju fritt fram att köpa vid release också
Väntar nog på en "game of the year" med all DLC och mindre buggar

Medlem

Jag klarar det och kommer en stor bit över


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Grafiken bryr man sig inte om i ett Fallout spel.


signatur

Meep!

Skrivet av phobic:

varför blev det här en nyhet?

Vi gjorde en bedömning att läsarna var intresserade av att läsa om systemkraven för Fallout: New Vegas. Därför blev det en nyhet.

1
Skriv svar