Låga betyg bekymrar inte Kane & Lynch 2-skaparna

Robot
Medlem
Låga betyg bekymrar inte Kane & Lynch 2-skaparna

Jag tycker att 2:an inte alls är lika underhållande som 1:an. Dels var kameran jobbig och sedan kändes det som att man bara tog cover, sköt, tog cover och sköt lite till genom hela spelet. Jag gillade däremot 1:an då det var lite mer variation i det hela. Från att vara en duo som gjorde lite kriminella saker till att vara mitt i en revolution. Dock måste jag påpeka att 1.an hade sina brister också, den största var att spelet var ojämnt. Ena banan var hur kul som helst men efterföljande bana var ganska tråkig men de bra banorna gjorde upp för det. Jag skulle inte direkt lida om spelserien fick ett slut. Däremot skulle jag gärna se att de gjorde en uppföljare till det briljanta Freedom Fighters.

Medlem

Gillade Yatzee's review av spelet :). Dock får man ju alltid ta vad han säger med en nypa salt men jag tar fortfarande hans ord över tex Xbox Magazine eller likande skräptidning/sida som ger 9/10 till vilket skit spel som helst. Bra att det fanns ett demo till spelet i alla fall så att man åtminstone kan testa och se hur det är.

Medlem
Skrivet av omgponies:

Dels var kameran jobbig

Du kan stänga av funktionen som gör att kameran skakar.

Själv så tycker jag att 2an va MYCKE bättre än 1an. 1an kändes inte klart för 5 öre.

Medlem

Betyg är inte allt. 2an gillar jag


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Jag älskade 2an


signatur

Game long and prosper

Medlem

2:an hade klar potential men ett par rejäla designmissar sänkte spelet helt :/
Först det otroligt irriterande faktum att fienderna inte hade något problem att skjuta genom väggar och annat, alltid fick in perfekta HS när du stod i cover (gärna i foten). Sen störde jag mig på att alla vapen rymde så otroligt lite ammo, om man spelade på en svårare nivå krävdes ju drygt ett mag i skallen för att döda någon, vilket medförde en klar ammo-brist hela tiden, fienden hade såklart 1-shot vapen hela bunten :/
Brist på story och repetivt upplägg var heller ingen höjdare, synd då jag hade hoppats rejält på spelet (speciellt då senaste Army of Two sög hårt, (spelet med Kane and Lynch goda tvillingar))
Otroligt nog så hade jag inget emot kameran, tyckte faktiskt den detaljen var "ganska cool" och gav lite realism
Får hoppas de till det tredje spelet lyckas hålla reda på vad som är bra, vad som är dåligt, och vilka buggar från de tidigare spelen som de inte bör ha med i sitt nya

Medlem

Jag körde tvåan på PC med maxgrafik i 1600x1200 med skak-kamera å allt, och jag älskade det!

Tyckte faktiskt det var skitkul, skön känsla, bra bandesign, intressant skagig dokufilm känsla som gjorde underverk ang upplevelsen.

Eftersom jag totalt missat ettan då jag som regel hatar tredjeperson spel efter att bytt upp min från xbox till PC som spelmaskin, så ladda jag hem det och tyckte att även det var ett roligt, fartfyllt och orginellt spel vad gäller känslan i spelet.

Medlem

Jag älskar både ettan och tvåan, jag är helsåld på filmer, spel och serier som behandlar stora bankrån och kupper (Heat & Tusenbröder t.e.x). Ettan var riktigt bra fram till att det att man hamnade mitt i en revolution som bara var onödigt svårt, repetivt och bara otroligt ointressant.

1
Skriv svar