Panasonic lanserar spelkonsol

Robot
Panasonic lanserar spelkonsol

"Vi är online gaming" hävdar Panasonic när de lanserar sin bärbara spelmaskin.

#blizzard, #ccp-games, #battlestar-galactica-online


Medlem
Panasonic lanserar spelkonsol

lol hahaha detta lär ju bli epic fail.

Medlem

hehe, word. Om den inte blir jävligt stor i asien av nån outgrundlig anledning Hur tänker dom?!

Medlem

Läs först, tänk sen.:up:

Medlem

Asså, både Epic Win och Epic Fail är att ta i, detta är varken nån av dem för jag tror att det kan vara en hyffsad produkt om prestandan blir bra och om den inte blir för dyr och liten skärm

Medlem

Oj! Haha, jag gillar Panasonic så jag hoppas på det bästa. En röst på Epic win! var man dock ensam om

Medlem

Får mig att tänka på Phantom-konsollen
http://arstechnica.com/gadgets/news/2007/06/true-infinium-sto...

Hehe


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

failar nog hårdare än philips CD-i

Medlem

wow, visste inte att någon vågade springa in i konsol marknaden.. kommer dock faila rätt hårt tror jag

Medlem

Jag tror inte det finns plats för ännu en konsol på marknaden i nuläget.

Medlem

värkar heltskumt. om den är portabel och skall "endast" spela mmo's så måste man antligen sitta typ stationerad i sitt hem med wifi elelr betala för nåt liknande 3g.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Kudos för att dom vågar först och främst. BSG MMO låter intressant, kollade precis igenom hela serien.

Dock känns det som det här kommer sluta ungefär som CD-i.

Medlem

kul att dom försöker )

Medlem

Fantasilöst namn på konsolen. "The Jungle" vafan tänkte dem med?

Njae, isch don't think så, men visst, bra försök...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker det ser ut att bli en "ny" Phillips CD-I.

Medlem

Beroende på prestandan och servicen så kan det bli någondera.

Medlem

Dåligt försök att få PC-spelar att skaffa en konsol men ändå inte?
En konsol vars enda syfte är att vara en mini-PC, med otroligt begränsat spelutbud luktar fail lång väg...

Ish
Medlem

The Jungle? Ehh.. Hur fan tänkte dem då? Snyggt att 90.32% i skrivande stund har gett epic fail (så även jag!).
Förstår verkligen inte hur Panafånic tänkte här..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

så? vrf skulle ja vilja betala 1-2000 kr för att få spela web spel som jag redan kan spela på min dator? och om det är så att man så otroligt gärna vill ha styr kors/ spak etc, så kan man ju bara ta en 360/ps3 kontoll.


signatur

Rwa?

Medlem

Varför ge sig in på en sån marknad? Har Panasonic för mycket pengar som de desperat vill chansa bort?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Jo man undrar ju vilken prestanda klumpen klarar.
Ligger den på låg prestanada kan man ju lika gärna skaffa sig en snygg 11-12 tummars laptop som man även kan ha till annat.

Intressant idé, den lilla information vi hittills fått verkar dock inte särskilt lovande.

Medlem
Medlem

Jag är...skeptisk.


signatur
1
Skriv svar