Vapenfrossa i Natural Selection 2

Robot
Vapenfrossa i Natural Selection 2

Eldkastare kan vara ett av de roligaste vapnen som finns, se det användas på slemmiga aliens.

#alien-vs-predator-2, #natural-selection-2


Medlem
Vapenfrossa i Natural Selection 2

Ooookay
det där såg bara hemskt ut....
Filmen laggade också xD... och extremt kort... dom visade ju bara flamethrowern?, såg inte ens bra ut för att vara ärlig
trodde fan att spelet skulle se bättre ut än det där


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Är det bara jag som tycker att eldkastaren från RTCW är obesegrat snyggast och skönast i något spel än så länge!? Tycker det är så himla konstigt med tanke på hur gammalt det spelet är.

Medlem
Skrivet av Mang:

Är det bara jag som tycker att eldkastaren från RTCW är obesegrat snyggast och skönast i något spel än så länge!? Tycker det är så himla konstigt med tanke på hur gammalt det spelet är.

ofta man förskönar minnen sådär.

Medlem

Jag håller faktiskt med Mang. Alltid tyckt att den i RTCW ser bäst ut, hands down. I alla andra spel har eldkastare så kort räckvidd och trubbig låga. Den är rätt snygg den som finns i Company of Heroes, men det är ju inget FPS heller

Priset för den fulaste eldkastaren går till Starcraft 2 Hellions.

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av Mang:

Är det bara jag som tycker att eldkastaren från RTCW är obesegrat snyggast och skönast i något spel än så länge!? Tycker det är så himla konstigt med tanke på hur gammalt det spelet är.

ofta man förskönar minnen sådär.

Helt sant att man gör, men kolla ändå! Resten av spelet är ju stenålders, men elden är fasen go. Tänker inte bara i snygghet, men design på elden och så vidare.

http://media.giantbomb.com/uploads/0/2750/238375-rtcw_flameth...

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

Jag håller faktiskt med Mang. Alltid tyckt att den i RTCW ser bäst ut, hands down. I alla andra spel har eldkastare så kort räckvidd och trubbig låga. Den är rätt snygg den som finns i Company of Heroes, men det är ju inget FPS heller

Priset för den fulaste eldkastaren går till Starcraft 2 Hellions.

+1+1+1

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Ooookay
det där såg bara hemskt ut....
Filmen laggade också xD... och extremt kort... dom visade ju bara flamethrowern?, såg inte ens bra ut för att vara ärlig
trodde fan att spelet skulle se bättre ut än det där

Det kallas att spelet är i alpha.


signatur

Wai

Medlem

Det fula var ju att animationerna på alienserna rörde sig så jävla frenetiskt... såg sjukt ut.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Det fula var ju att animationerna på alienserna rörde sig så jävla frenetiskt... såg sjukt ut.

Om någon hade satt fyr på mig med en eldkastare hade jag i alla fall rört mig rätt så frenetiskt...

Och märk också att det där var alien-"byggnader", inte varelser i den vanliga meningen.

Medlem

Hm.. aja blir nog ett köp .
^Gillade NS te HL , grym mod ..


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Vapenfrossa..

Med ett vapen hur är det att frossa?


signatur
Medlem

hmm, håller med om eldkastaren i RTCW men måste säga att det finns en till som ligger NÄSTAN på samma nivå.
CoD United offensive eldkastaren simpel men riktigt snygg eld etc


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

1
Skriv svar