Se de klassiska multiplayer-banorna från Goldeneye

Robot
Se de klassiska multiplayer-banorna från Goldeneye
Medlem
Se de klassiska multiplayer-banorna från Goldeneye

Verkar inte vara mycket jobb i det där -.-
Känns som att de bara har slängt ihop nå litet spel som liknar GoldenEye istället för att verkligen försöka skapa ett bra spel.
En annan sak som förstör det lite är just att det är på Wii..
Inget kan få tillbaka känslan man hade när man satt och spelade det på N64 med polarna.

OML
Medlem

Tycker det verkar riktigt kul även fast det är wii

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Verkar inte vara mycket jobb i det där -.-
Känns som att de bara har slängt ihop nå litet spel som liknar GoldenEye istället för att verkligen försöka skapa ett bra spel.
En annan sak som förstör det lite är just att det är på Wii..
Inget kan få tillbaka känslan man hade när man satt och spelade det på N64 med polarna.

+1
Verkligen, det enda som kan styra upp det hela är att göra en remake av originalet och porta det till 360/PS3/PC.

Saaaaatan vad episkt!

Medlem

Vadå över 20 åtminstone? Jag är arton nu men spelade detta tills kassetten gick sönder när jag var mindre!

Medlem
Skrivet av Preath:
Skrivet av mrpeters:

Verkar inte vara mycket jobb i det där -.-
Känns som att de bara har slängt ihop nå litet spel som liknar GoldenEye istället för att verkligen försöka skapa ett bra spel.
En annan sak som förstör det lite är just att det är på Wii..
Inget kan få tillbaka känslan man hade när man satt och spelade det på N64 med polarna.

+1
Verkligen, det enda som kan styra upp det hela är att göra en remake av originalet och porta det till 360/PS3/PC.

Saaaaatan vad episkt!

S*it.. Har ni missat GoldenEye: Source? Herre gud, denna "remake" på Wii har ingenting att komma med jämfört med denna fina modd.. Dom är inne på 4e betan nu. Konstigt att Red inte har skrivit om detta, då detta Wii skit verkar vara så hypat..

VÄRT ATT KOLLA UPP!


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

Hatar Facility, alltid gjort det av någon anledning.

Edit: Complex :heart:


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Ap@n:

Vadå över 20 åtminstone? Jag är arton nu men spelade detta tills kassetten gick sönder när jag var mindre!

tkr inte du ska ta illa upp, 20/18 sak samma bara 2 år, folk i min ålder borde ta illa upp när dem ser sånt här, jag själv var aldrig inne i spelet ( då ja inte hade ngt 64, men har spelat en del sen ja fixade in spelen på gamla xboxen.) men känner ett par som spelade golden eye mkt för ngra år sedan.
jag är dock mer inne i gamla episka Total annihilation som jag spelat sen typ 01 ( då fick familjen första datorn och vi fick spelet med.) och även lite command and conquer spelade ja för ngra år sedan, kör även SC 1 nu blandat me 2:an.

Blev lite of-topic där men ah..


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Serito:
Skrivet av Preath:
Skrivet av mrpeters:

Verkar inte vara mycket jobb i det där -.-
Känns som att de bara har slängt ihop nå litet spel som liknar GoldenEye istället för att verkligen försöka skapa ett bra spel.
En annan sak som förstör det lite är just att det är på Wii..
Inget kan få tillbaka känslan man hade när man satt och spelade det på N64 med polarna.

+1
Verkligen, det enda som kan styra upp det hela är att göra en remake av originalet och porta det till 360/PS3/PC.

Saaaaatan vad episkt!

S*it.. Har ni missat GoldenEye: Source? Herre gud, denna "remake" på Wii har ingenting att komma med jämfört med denna fina modd.. Dom är inne på 4e betan nu. Konstigt att Red inte har skrivit om detta, då detta Wii skit verkar vara så hypat..

VÄRT ATT KOLLA UPP!

Japp, har denna redan installerad Riktigt grymt! Fyfan alltså, hade ju vart guld ifall det kom ett officiellt PC remake av GoldenEye.

Medlem

Ser faktiskt inge kul ut alls =/ ser ut som en av alla dessa gratis fps spelen...

Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Ap@n:

Vadå över 20 åtminstone? Jag är arton nu men spelade detta tills kassetten gick sönder när jag var mindre!

tkr inte du ska ta illa upp, 20/18 sak samma bara 2 år, folk i min ålder borde ta illa upp när dem ser sånt här, jag själv var aldrig inne i spelet ( då ja inte hade ngt 64, men har spelat en del sen ja fixade in spelen på gamla xboxen.) men känner ett par som spelade golden eye mkt för ngra år sedan.
jag är dock mer inne i gamla episka Total annihilation som jag spelat sen typ 01 ( då fick familjen första datorn och vi fick spelet med.) och även lite command and conquer spelade ja för ngra år sedan, kör även SC 1 nu blandat me 2:an.

Blev lite of-topic där men ah..

Varför borde folk ta illa upp?

Medlem

Vad hette den där banan med vitt kakel på väggarna och massa mörka glasrutor att skuta sönder i originalet ?? Det fanns också ett laser gevär. Tack på förhand

Medlem

De har förstört Golden eye känslan genom att lägga dit "reload" Tid och animation..
Samt att ljudet inte var något vidare --
Nej , nej nej .


signatur

Kan ej skriva åäö

1
Skriv svar