APB-skaparen inte till Epic Games

Robot
Medlem
APB-skaparen inte till Epic Games

Jahapp ^^
Det var i alla fall bra att de inte ignorerade ryktet utan sa till om det var sant eller falskt

Ish
Medlem

De anställer David Jones och döper om sig till Epic Fail Games istället.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Tack gode gud! xD
haha


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

APB suger!

Slösade 380kr på vad....

Medlem

Jag som älskar GTA spelen hoppade på beta signup för APB så fort jag fick höra om det (plus att min kompis var intresserad). Kom in på stängda betan och tappa lusten med livet. Spelet släpptes och var föga intresserad av gameplayet, roligare var det att göra sin karaktär.

Såg att det reades ut för drygt 150kr och tänkte köpa det men fick inte tid till det. Ett par veckor senare så dog servrarna
Nu väntar jag på att privata servrar ska komma upp (det går sakta men säkert framåt för dem) och även de ska lägga upp klienten med patchen de kommer använda då de kör med amerikanska versionen. De länkade till officiella sidan tidigare men den är ju som bekant nere.

Vill faktiskt gärna kunna spela, men det är knappast värt nån månadsavgift för ett spel som släpps 1-2 år innan det är färdigt.

Medlem

De borde ha dragit en Conan och polerat spelet tills det var i spelbart skick. Jag körde betan och även om jag tyckte det var kul då så insåg jag att det inte fanns så mycket content i spelet, så jag köpte det aldrig. Men om de hade fortsatt jobba på det och konstant lägga till nya områden, bilar, vapen, gamemodes osv så hade jag köpt det såsmåningom.

1
Skriv svar