WoW: Cataclysm har releasedatum

Medlem
WoW: Cataclysm har releasedatum

Spelinformation: Homeworld: Cataclysm
WTF?

Medlem

1 vecka innan min födelsedag!!

Medlem

Homeworld är ett bra spel, men...

Medlem

Har det inte släppts än? Jag tycker att jag har hört förhandsittar/sneaks/trailers/bilder/etc etc om detta i minst ett halvår...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Haha lite spelfel där

Längar till cataclysm!

AW8
Medlem

Spelinformation fail!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

December :S


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av conthox:

Har det inte släppts än? Jag tycker att jag har hört förhandsittar/sneaks/trailers/bilder/etc etc om detta i minst ett halvår...

Blizzards dogma är ju "when it's done"


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av conthox:

Har det inte släppts än? Jag tycker att jag har hört förhandsittar/sneaks/trailers/bilder/etc etc om detta i minst ett halvår...

Blizzards dogma är ju "when it's done"

Jo, jag vet. Men det brukar väl ändå inte släppas så mycket "snart är spelet klart"-bilder(?). Det tog väl ändå ett tag innan det t ex släpptes bilder på SC2.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hade hoppats på november, men aja... det blev inte jul/nyår i alla fall.

Betan har gjort mig så oerhört peppad på expansionen att jag inte vill vänta överhuvud taget.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av warh0g:
Skrivet av conthox:

Har det inte släppts än? Jag tycker att jag har hört förhandsittar/sneaks/trailers/bilder/etc etc om detta i minst ett halvår...

Blizzards dogma är ju "when it's done"

Jo, jag vet. Men det brukar väl ändå inte släppas så mycket "snart är spelet klart"-bilder(?). Det tog väl ändå ett tag innan det t ex släpptes bilder på SC2.

Det har varit i Beta ganska länge. Det finns inget NDA där vad jag känner till så det sprutar ut material från spelare typ.

dNl
Medlem

5 dagar innan jag fyller 18... Jag får nog ta ledigt så jag hinner dinga 85 innan jag fyller år /=

Medlem

December? Det är ju låååååååååååångt dit

Medlem

Då har de hela två månader på sig att klämma in de där nya danserna som de lovade för WotLK.

Ish
Medlem

Haha, rätt kul hur folk längtar till något en annan skulle elda upp i ren reflex xD


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Skulle vilja ha en källa på detta, tror inte det är officiellt ännu.

*edit*

Hittade en blåpost som bekräftar det.

Medlem

Är det bara jag eller var inte videon RIKTIGT dålig? Blir ni sugna att spela av det där?

Medlem

Reiker .. Nej . Min förväntning gick ner ungefär 20 % ..
Vad gör det för skit med spelet :S ...
Sigh


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:

Reiker .. Nej . Min förväntning gick ner ungefär 20 % ..
Vad gör det för skit med spelet :S ...
Sigh

Kan med gott samvete säga att betan är fruktansvärt rolig och får mig att längta som fan till retail, även den riktigt skumma men riktigt roliga gobling startzonen som filmen kommer ifrån.

Inaktiv

Kommer aldrig hinna få Kingslayer så lika bara att ta en paus till spelet kommer! Jul-lovet = bästa någonsin!

Inaktiv

WoW är verkligen skitbra. Synd bara att man inte har tid att lira längre. Avundas kidsen


signatur

War never changes.

Medlem

Är det Super Mario Kart? Jävla barnspel.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Känns väl klart tveksamt om det ens hade varit möjligt att hitta ett sämre filmklipp för nyheten.

Medlem

Nu vet vi när Cataclysm kommer, men vad jag ser fram emot mest är patch 4.0.3 och alla ändringar dom gjort i azeroth. Förhoppningsvis kommer patchen ut "snart" så att jag kan börja spela igen. <3

Medlem
Skrivet av John Shepard:

Är det Super Mario Kart? Jävla barnspel.

Med den dumma kommentaren visar du ju verkligen hur mogen du är. Undra vad för spel som passar dig, Lego Starwars kanske?

Medlem
Skrivet av Horniak:
Skrivet av John Shepard:

Är det Super Mario Kart? Jävla barnspel.

Med den dumma kommentaren visar du ju verkligen hur mogen du är. Undra vad för spel som passar dig, Lego Starwars kanske?

tror faktiskt dåliga rymd rpgs är hans grej, vet inte men det är någon random gubbe på hans bild

Medlem
Skrivet av Bard:
Skrivet av Jimpa_31:

Reiker .. Nej . Min förväntning gick ner ungefär 20 % ..
Vad gör det för skit med spelet :S ...
Sigh

Kan med gott samvete säga att betan är fruktansvärt rolig och får mig att längta som fan till retail, även den riktigt skumma men riktigt roliga gobling startzonen som filmen kommer ifrån.

Tror jue inte att det e kasst , Men känns inte som wow liksom . Om man tänker tebax när man typ bara kunda rida en häs och en snabb häst. : /
Och epic var epic att få


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Införandet av CC behovet lär väl bli ett bryskt uppvaknande för många nyare spelare som inte har varit med om WoW vanilla. Det är riktigt kasst att man i dagsläget bara kan nuka ner varenda boss i HC:s utan att behöva oroa sig över något annat.


signatur

Så Länge min chef låtsas att jag har hög lön, låtsas jag att jag har mycket att göra

12
Skriv svar