The Sacrifice till Left 4 Dead ute nu

Robot
Medlem
The Sacrifice till Left 4 Dead ute nu

det enda problemet är att patchen är så seg >.<

Medlem

Alltid när de större patcherna och dlc släpps till spel så kan man inte spela spelen på typ nån timme -.-

Medlem

Fruktansvärt långsamt går det, och ofta försvinner nedladdningen helt.

Den som väntar på nått gott...:)

Medlem

Skulle vara intressant att se vilken karaktär som offras mest(*hint hint fz fråga valve!)

Medlem
Skrivet av indigun:

Skulle vara intressant att se vilken karaktär som offras mest(*hint hint fz fråga valve!)

Känner jag Valve väl nog kommer de relativt snart delge oss det utan att någon frågar Men händer det inte så kommer en förfrågan flyga iväg!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Testa att byta location till Afrika! Laddar ner skit snabbt därifrån!

Över 3 GB.. xD

Inaktiv

Jävligt bra priser på spelen nu, passa på medans ni kan! Många roliga timmar med kompisarna kan man ha här. Bra för Macibanerna också.

Medlem

Kan inte köra igång av nån jävla anledning.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Kan annars rekommendera att byta "download region" till Ukraina, går mycket snabbare där än någon annanstans just nu.

Medlem

Jag ligger runt 800kb/s från Belgien. Snabbaste jag hittat hittills. Vad får du från Ukraina?

Medlem

Ukraina var fina grejer det

Inaktiv

Fan vad jag vill hem och spela detta nu. Överväger att försöka smyga hem men min flickvän skulle mörda mig då, får hålla ut lite till.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Har spelat igenom The Sacrifice nu och tycker det var aningen kort. Inte så värst rolig eller spännande del heller.
Det är ju visserligen gratis så det är ju bättre än inget, men det hade inte skadat med 5 delar istället för 3.

Medlem

tankar nu till både 1an och 2an hhihi

Medlem

Köpte båda, är nog värt 100 kronor. Synd bara att alla kompisar är sjukt snåla.


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Blev ett köp! 100kr som hittat för båda spelen Nu är man ju lagom nöjd att man väntade ett tag.

Medlem

Polen säger jag bara! Vilket toppenland!

Inaktiv

Köpte precis L4D2

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Polen säger jag bara! Vilket toppenland!

Och Hungary brukar också funka finfint!

1
Skriv svar