Köp GOTY-Borderlands - Få Duke-demo

Robot
Medlem
Köp GOTY-Borderlands - Få Duke-demo

Nice! Har varit sugen på Borderlands ett tag, detta kan faktiskt få mig att köpa GOTY-versionen.

Medlem

Intressanta små lockbeten som utvecklare/utgivare använder sig av.
Detta är å andra sidan inte något speciellt, då alla ändå får tillgång till demot så småningom.
Funderar ändå på att köpa GotY bara för att få allt samlat på samma skiva samt för kartans skull.

Skrivet av zhrooms:

Synd bara att Borderlands suger, första 20% av spelet var kul, men sen då? Jag spelade och spelade, kom inget nytt.. ta uppdrag, döda, få 2% bättre vapen.. repetera resten av spelet.

Nej tack.

Jag tycker att alla spel fungerar så.
Mer av det goda är det bästa receptet.

Borderlands is no-go för mig, och Duke, tja, den hamnar i någon reaback i framtiden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nice för de som ännu inte skaffat denna pärla, även om senaste expansionen snaskade åsneballe (dom outsourcade utvecklingen av den. Antagligen för o jobba på Duke).


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

My god, verkar rå billigt ( http://cdon.se/spel/borderlands_game_of_the_year-12060091 ) hoppas det landa på det priset så är det klippt klappat och klart för min del! Sjukt nice spel

Medlem

Nja, Borderlands va ingen höjdare. Då lägger jag hellre pengarna på Fallout: New Vegas och skaffar demot/hela när det är möjligt.

Medlem

köpte det på steam när dom réade ut det för 100:- med 2 DLC.

Medlem

Hah lär ju läcka ut på torrents 5 min efter nån fått det, lycka till man köper en demo!

Medlem

Köpre originalet av Borderlands till PC när det släpptes. Tyckte inte om det. Fanns aldrig någon att spela med heller. GOTY edition tilltalar mig alltså inte, och därför blir det inget Duke-demo i förtid heller


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Synd bara att Borderlands suger, första 20% av spelet var kul, men sen då? Jag spelade och spelade, kom inget nytt.. ta uppdrag, döda, få 2% bättre vapen.. repetera resten av spelet.

Nej tack.

Co-op är dock djävulskt kul imo.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

kan nog vänta lite till med tanke på hur länge man har väntat redan

1
Skriv svar