Cities XL 2011 ute senare i oktober

Robot
Medlem
Cities XL 2011 ute senare i oktober

På deras hemsida (http://www2.citiesxl.com) står det 14 oktober längst ner i högra hörnet dock.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

det ända du får är en högra elräkning... inga riktiga pengar tyvärr ;D hahah

Medlem

Hoppas på mer variation och större utmaninge än i City xl 2009. Köpte det för 60 spänn på Steam, va glad me mitt köp nån timme, sen insåg ja att det inte verkade vilja hända något mer spännande i spelet^^

Spelet ligger nu o dammar digitalt damm i min Steamlista^^

Inaktiv

Jahapp, hoppas det blir bättre än - i mitt tycke - dess megaflopp till föregångare. Minns att en viss site (*host* FZ *host*) med resten av etablissemanget byggde upp en enorm hype kring just Cities XL. Lättpåverkad som jag är, kombinerat med att jag sedan tidigare gillat spel som SimCity, hostade jag upp med 600 spänn på premiärdagen. Installerade spelet, spelade någon timma innan jag insåg hur otroligt dåligt det faktiskt var. SimCity 4 slår ju Cities XL med hästlängder. Tråkigare spel får man leta efter. Har inte spelat det alls sen dess.

Hur som helst, jag hoppas innerligt på att de lyckas bättre med det här spelet. Inte för att jag tänkt lägga mer pengar på den här serien, de har tappat mitt förtroende totalt, men för alla de som kommer köpa den önskar jag innerligt att det blir bättre. I mitt tycke borde de erbjuda alla dem som köpte första spelet fri uppgradering till den nya version, men det lär ju aldrig hända.

Medlem

50% rabatt om du köper i deras shop och anger din key till det förra spelet.

1
Skriv svar