Grilla zombies i Killing Floor

Robot
Grilla zombies i Killing Floor

Perforera och sätt eld på de odöda samtidigt när Tripwire släpper nytt innehåll gratis.

#tripwire, #killing-floor


Medlem
Grilla zombies i Killing Floor

Grymt nice. kiling floor kanske har dålig grafik och så men jag njuter faktiskt mer av att spela det än l4d och l4d 2.
Skulle vilja se än grafik uppdatering eller en killing floor 2 då skulle allt vara perfekt xD

Medlem

Killing Floor har inte dålig grafik.

Medlem

KF är riktigt kul att spela med kompisar iaf! Men kan bli lite enformigt eller trist efter en längre tid

Medlem

Zedzo: vart har du varit i 8 år ?

Inaktiv

Killing floor har ju inte den bästa grafiken. Men det äger ju ännu alla konsolspel i grafik. Inte för att grafiken spelar någon roll om man gillar spelat

Medlem

Schysst uppdatering, Mac10 är grym! Det kom även 4 nya skins och de köpte man ju såklart.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av Zedzo:

Killing Floor har inte dålig grafik.

Precis, killing floor har inte dålig grafik

den som vill ha Grafik över Gameplay är bara trattar -.-


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Medlem

Den som säger att Killing Floor inte har dålig grafik har något fel i ögonen, känns som man sitter och spelar Blood 2, Quake 2, Kingpin, Soldier of Fortune etc. Annars så är spelet rätt roligt. "Grafiken äger alla konsolspel", oook..

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Den som säger att Killing Floor inte har dålig grafik har något fel i ögonen, känns som man sitter och spelar Blood 2, Quake 2, Kingpin, Soldier of Fortune etc. Annars så är spelet rätt roligt. "Grafiken äger alla konsolspel", oook..

Jag skulle säga att det är okej grafiskt, men definitivt inte jämförbart med nyare spel.

Dock skulle jag oroa mig mer över dina ögon än andras då du uppenbarligen tycker att det känns likadant visuellt som att spela quake 2, Blood 2 och etc.

Medlem

Ett bra spel blev bättre. Tackar för det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Ish
Medlem

Skaffe glasögon hörrni, Killingfloor e bannemig inte fult.. Testat skruva upp grafiken till max eller?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Haha värsta kriget det blev : ) klart det har dålig grafik ser man ju första gången man startar det : s seriöst herre gud xD sen är ju spelet väldigt stelt. Men jag älskar spelet ändå och spelar det nästan varje dag dom senaste månaderna

Medlem

Kulsprutepistolen till eldkastarsnubben hade en väldans rekyl


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar