Starcraft II: Heart of the Swarm minst 18 månader bort

Robot
Medlem
Starcraft II: Heart of the Swarm minst 18 månader bort

Men faaan!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOO.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Ambassadör
League of Legends

Blizzard i ett nötskal?!

Inaktiv

Vafan, Wings of Liberty kom ju nyss. Lugna er.

Medlem

Äh, satan då. Jag som hade hoppats på mellan 6 och 12 månader.

Hoppas iaf D3 kommer i mellan :\


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Men suck Blizzard...ni lär ju ha ett enormt arbetsteam med tanke på de resurser ni har, ska det vara så svårt att få till något i tid? :/ Ett år mellan expansionerna, yeah right.

Medlem

Alltså...... De har världens största team, de har alla props klara, alla enheter alla features (utom kanske någrea enstaka nya...) WTF is the deal. Sega fanskap! :\

Medlem

Lame, verkar som Blizzard tar efter Valve. Gå snabbare my ass.

Medlem
Skrivet av Eriand:

Alltså...... De har världens största team, de har alla props klara, alla enheter alla features (utom kanske någrea enstaka nya...) WTF is the deal. Sega fanskap! :\

Jag hoppas (och tror) innerligt att de inte bara slänger in ett par nya enheter. Det tar tid för att de lägger ner tid på att utveckla, inte för att de sitter och slappar och gör allt i sista stund.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

Hellre att blizzard tar tid på sig att leverera ett välpolerat och fint spel (precis som wings of liberty) än att de hastar ut spelet med flera irriterande buggar och balansproblam som följd á la EA.

Medlem

Tror snarare att det är för PR effekt än att det tar tid att utveckla

Medlem

Någon som blev förvånad?
Catalysm har det ju bara varit snack om nu i 2år. Fan på tiden att dom slutar tjata om den skiten(spelar inte WoW själv). Allting Blizzard gör tar 300år. zzz

Medlem

men detta är ju bara en singleplayer del då?
multiplayern kan de ju inte göra om direkt....

Medlem

zzzzzzzz, diablo3 kommer väll ut före Legacy of the viod?

Inaktiv

Hoppas att man efter Legacy of the void får spela alla enheter från SP i MP nya protoss och zerg enheter måste väl också tillkomma?

Medlem

Varför är alla så upprörda? Var det bara jag som trodde att spelet skulle landa om 2-3 år efter Wings of Liberty? o__O Blizzard lägger sjukt mycket tid på att göra det så bra som möjligt innan release, om man klagar på DLC som släpps efter release så får man ta mig fan inte klaga på detta.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Ja vad är det här? Sluta whina småungar. Blizzard släpper spel och expansioner när dom anser att det är färdigt och inte kommer att göra er besvikna. Tror inte att ledningen på blizzard skulle tillåta att dom bara sitter och lallar. Alla kämpar nog hårt.

Medlem

Hopp...

Då lär man iaf ha hunnit uppgraderat datorn så man kan spela det i vettig grafik.

Medlem

håller med Realin, det ska vara minst 6-12 månader mellan alla större dlcs annars tröttnar man ju fort på allt, vill hinna nöta klart wing of liberty innan ngra expansioner


signatur

Rwa?

Medlem

Många ser expen som en balansering till zerg.
Säkerligen därför många väntar så på den, inklusive mig själv.

Medlem

haha, så sweet! ^^
haha


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Bra, då vet man det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem

Som jag uppfattar det har Blizzard lovat nya enheter, men dom skall vara tillgängliga även om du inte köper nästa del. Så Heart of the swarm blir bara single player då, även om det läggs till nåt på mp-fronten så får alla tillgång till detta.

Undrar varför det tar över 18 månader att bara göra en kampanj? Personligen tyckte jag att Wings of liberty bara var okej. Inget som fick mig att höja på högonbrynet direkt.
multiplayer är riktigt bra
deras custom-map upplägg är skit

Alla deras anställda map-makers måste ju arbeta med något, tror inte dom sitter å balanserar eller kodar med bnet, eller blir uppslukade av något annat spel dom har på gång.
Dom borde väl arbeta på kampanjen just nu?
Tänk själv om du sitter i 18 månader heltid, det är jävligt mycket som kan göras på den tiden.

Enda anledningen jag kan komma på är att dom vill få folk att bli sugna på fortsättningen. Vilket betyder mer intäkter. Jag räknade med att dom skulle hålla inne 1år innan dom släpper expansionen, men ÖVER 18 månader, från nu.... det är lite väl mycket.

Blev mer text än jag hade räknat med. Ordbajs är bra.

Medlem

Gammal nyhet, sa de innan release av WoL

Medlem

Blizzard är bäst! Blizzard är bäst!

Vill att komplett skickar kartongen hem till mig så jag kan skicka min dator till dom, då min dator kraschat, kan man säga...

Nytt grafikort (Geforce GTX 470 1280mb) och vips så fungerar inte skärmen eller musen... Komplett skulle förmodligen installera nya grafikkortet i samma veva också!

Vill spela sc2 nuuuuuuuuuuuuuu!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Pooslice:

En massa ordbajs

Tänker exakt som dig, kan inte förstå varför zerg kampanjen ska behöva ta 18 månader att göra klart.

Har hela tiden trott att det enbart handlade om singelplayer i de nästa två delarna. Om det är saker till multiplayer delen av spelet som gör att det dröjjer så kan dem lika gärna släppa det som normala patches när dom känner att det är klart.

Inaktiv

Ge mig D3 beta i vår så är jag nöjd!

Medlem

When it's done


signatur

Welcome to the Manglerdome

12
Skriv svar