Supergulliga garn-Kirby nystar sig djupt in i fiendeland

Robot
Supergulliga garn-Kirby nystar sig djupt in i fiendeland
Medlem
Supergulliga garn-Kirby nystar sig djupt in i fiendeland

<3


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

AA = Awesome Artstyle

Inaktiv

Ja det finns ju papermario så då måste ju Kirby gänget hitta ett eget format att göra sitt spel på oO. Känns lite som att risken att man kan missa saker när man spelar det, känns lite otydligt och yrt. Men det är iofs inget nytt i kirbys värld ^^.

Medlem

Såg faktiskt ut att vara än av dom bra spelen till wii för en gång skull xD
Men att ordet Epic är med gör spelet Fail, försöker dom lura barn med ordet epic Ó.ò ?

Medlem

Vem är den blåa bollen och varför ser han så arg ut? passar ju inte när Kirby är så glad

Medlem
Skrivet av d2004:

Såg faktiskt ut att vara än av dom bra spelen till wii för en gång skull xD
Men att ordet Epic är med gör spelet Fail, försöker dom lura barn med ordet epic Ó.ò ?

Ordet "epic" är ett engelskt ord som har betydelsen att någonting är storslaget, jag tror faktiskt inte de tänkte sig gamingvärldens "epic", som faktiskt börjar bli lite absurd och uttrycket används oftare än nödvändigt, oftast vid fel tillfällen.

och jag misstänker att den blå bollen kan vara en annan version av Meta Knight? Han är ju blå

Medlem

"cuuuute... supercuute"

Medlem
Skrivet av Knubbis91:

och jag misstänker att den blå bollen kan vara en annan version av Meta Knight? Han är ju blå

Är det inte Meta Knight som är med runt 0.41 i filmen?

Medlem
Skrivet av Sälen:
Skrivet av Knubbis91:

och jag misstänker att den blå bollen kan vara en annan version av Meta Knight? Han är ju blå

Är det inte Meta Knight som är med runt 0.41 i filmen?

Det har du rätt i! Jag kollade inte på filmen först

Medlem

Enligt wikipedia är det en ung prins vid namn Fluff..

1
Skriv svar