WRC - FIA World Rally Championship

Robot
WRC - FIA World Rally Championship

Förutsättningarna för det officiella rallyspelet är på topp - det har bilarna, förarna och kartläsarna. Ändå sladdar det vilt och tvärstannar med en präktig dikeskörning.

#wrc, #milestone-studios


Medlem
WRC - FIA World Rally Championship
Skrivet av Tompa:

Med två deltävlingar kvar avgjorde Sebastian Loeb inför hemmapublik, varför fransmannen kan ägna resten av säsongen åt att njuta av sin egen överlägsenhet efter den sjunde raka vm-titeln.

Men han ska ju hålla i Sebastien Loeb Rally Challenge i Gran Turismo. Därför dom stressade klart säsongen uppenbarligen. ^^
Hehe, bra recension, körde demot och nå kanske jag skulle kunna sträckt mig till en trea personligen men det _ska_ vara bättre känsla i ett WRC spel. Force Feedback var ett rent skämt tyckte då i alla fall jag.

Medlem

Styrningen är ju helt efter och super seg. sen så miljön, liksom, pajjar bilen när man kör in i en snökant som om man kört in i en betong vägg.

Medlem

Riktigt besviken! Kass känsla! Jag tycker de kunde låtit Codemasters ha gjort spelet så hade det blivit lite "go'are" sladdkänsla i skiten...


signatur

Varför ge upp innan man vunnit? Den som bromsar först bromsar för tidigt.

Medlem

Spelet borde inte få heta WRC och har WRC riktiga logga när det är så dåligt gjort. jag gillade inte spelet. fick sitta nästan en timme att få bilden att gå som jag ville.

Medlem

fulare än fulast

Medlem

Jag gillar verkligen rallyspel och tycker det är tråkigt när de släpper hafsverk. :,(


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Har inte gillat något rallyspel sen rallisport challange 2... Synd att de inte kan göra det bättre, borde väl inte vara så hemskt svårt eller? Fast jag utvecklar ju inte spel så jag kanske ska hålla käften.

Medlem

Testade demot och det var ju inge vidare, riktigt synd.


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Dom borde låta dom som gjorde richard burns rally göra WRC istället.. då blir de ett spel med känsla och lite krav på föraren.. Inte något halvdant arkad..

Medlem
Skrivet av Askeen:

. fick sitta nästan en timme att få bilden att gå som jag ville.

Inte konstigt det gick illa då, det är ju bilen du skall få och gå som du vill och inte bilden

Medlem

jag hade förbokat spelet, testade demot till PS3 tillsammans med min logitech G25, skickade mail till discshop efter 10 minuter och avbeställde det.
Snacka om fiasko.
tur man har f1 2010 tills GT5 kommer i november


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

det som retar mig som fan med detta spel är att under en WRC helg på viasat motor, så hade man ett reportage om detta kommande storspel. då sa producenten att han var stolt över hur noga dom varit med detaljer och att spelet skulle bli det mest noggranna och mest verklighetstrogna spel in i minsta detalj, allt från bilar till omgivning.
Fan spelet ser ut som ett gammalt arkadspel från mitten av 90 talet


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Varje land har 6 banor, men egentligen bara 3, då de resterande 3 är de första 3 men baklänges och möjligen att vägen går åt ett annat håll en stund.

Medlem

Så mitt intryck av demot verkar vara korrekt då.. :-/ Hade varit trevligt med ett nytt, bra rally-spel..

Medlem

Grafiken är inte precis av top kvalite men det har inte hindrat mig från att ha kul med detta spel. Kör just nu karrirär läget och har faktiskt roligt och samla experience, pengar och nya sponsorer. +Att man låser upp nya skins och färger till bilarna som man kan göra dem lite mer personliga.

Man skall inte köpa detta spel och tro det håller grafisk kvalite som man förväntar sig i dagens mått. Vad jag vill säga är antingen hatar man detta spel eller så gillar man det för vad det faktiskt försöker vara.

Glömnde säga att när man kör singleplayerkarriär läget så startar man med små enkla rallybilar. Och så fort man stiger i level och får pengar kan man köpa nyare och snabbare bilar.

Online läget e underhållande, man vinner experience points och avancerar i levels för hur duktig man e på banan.

Medlem
1
Skriv svar