Så här förändras din Xbox 360 i november

Robot
Så här förändras din Xbox 360 i november
XAM
Medlem
Så här förändras din Xbox 360 i november

Mest lockande är bättre ljudkvalite på partychatten

Medlem

Verkligen! Ljudet lämnar en del att önska i dagsläget.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Åh! Det här blir nog riktigt mysigt. Ljudkvalitén och tangentbordet är riktigt dryga atm, ska bli skönt med en uppgradering.


signatur

Varför förlorar jag hela tiden? IGEN?! Herregud...

Medlem

sen att stänga av automatiskt förnyelse hade varit bra med fast det har ju inget med gränssnittet att göra men de borde de ändå lägga till!

Medlem

Ljudkvaliteten vore ju inte dumt.
Sen hoppas jag även att dom kan snabba upp menyerna, huvudsakligen när man spelar. Vill man skicka ett medelande, så tar det en jäkla tid från att man trycker på Xbox-knappen på kontrollen, få fram menyn, väljer vänner, skriva medelande och skicka.

Medlem

Finns det någon källa på tidigare uttalande ang. Zune och Zune Pass (prenumerera på ett visst antal låtar ) funktionaliteten? Vad jag vet är detta inte något som kommer till Sverige?!

Det finns iallafall inte med i betaversionen som är ute nu, och Zune har redan sluppit PR ang. Zune-Pass där Sverige inte alls är nämnt.

Medlem

ljudkvalitén fick mig att fixa en hel del med mitt internet, fixade en switch och 2 internet kablar pga den förjävliga kvalitén >.<

Medlem

Vart är uppdateringen som gör det smidigare att spela med sin profil/gamertag på flera konsoler? Galet drygt nu att ta "recover gamertag" och behöva skriva in användarnamn, mail, lösenord, och sedan vänta ca 5 minuter på att det ska uppdateras. Skulle verkligen öka min glädje att använda konsolen om jag kunde använda min profil på flera konsoler. Trist att inte få achievements för att man inte orkar logga in på sin profil.

Medlem

en sak som jag aldrig förstod är varför man inte kan bläddra igenom sina spel i game library i coverflow.
om man går in på marketplace så är alla spel, demos, themes osv i coverflow så varför måste dom envisas med att visa dom spelen man köpt i en lista.


signatur

Everyday I worry all day

Inaktiv

signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

läste nånstans att en banvåg är nära till hands den 4 november ska det pratas om
vad som sker får man se

Medlem

O yes bättre ljud på chat!

Medlem

Gissar att detta kostar pengar som vanligt hos microsoft...

Inaktiv

herregyyyd så många nya och förbättrade upplevelser jag kommer att få ta del av.

Medlem
Skrivet av ASUSEN8800GTS:

läste nånstans att en banvåg är nära till hands den 4 november ska det pratas om
vad som sker får man se

Bra


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Om man bara kunde stänga av onödiga menyer i dashboarden som Spotlight, Community och alla andra förutom My Xbox, Friends och Game Marketplace.


signatur

Mucha shaka paka

Inaktiv
Skrivet av DiDDi:

Gissar att detta kostar pengar som vanligt hos microsoft...

Och varför tror du det ? Det är bara en av många updates för 360n, en update kostar inget.


signatur

Knower of the unknown

Medlem
Skrivet av DiDDi:

Gissar att detta kostar pengar som vanligt hos microsoft...

Bara Apple som tar betalt för uppdateringar.

Medlem
Skrivet av emigrating:

Finns det någon källa på tidigare uttalande ang. Zune och Zune Pass (prenumerera på ett visst antal låtar ) funktionaliteten? Vad jag vet är detta inte något som kommer till Sverige?!

Jag är också intresserad av något som bekräftar detta. Vad jag hört kommer Zune Pass bara till ett par större Europeiska länder som England, Tyskland, m.fl. till en början. Tyvärr :\

Medlem
Skrivet av Askeen:

sen att stänga av automatiskt förnyelse hade varit bra med fast det har ju inget med gränssnittet att göra men de borde de ändå lägga till!

Word!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

kommer ljudet inte hacka mera nu efter uppdateringen när man är i party och snackar? om så en tumme upp:)

1
Skriv svar