Dave Perrys Gaikai snart färdigt

Robot
Medlem
Dave Perrys Gaikai snart färdigt

Tror att OnLive kommer floppa stenhårt, men om Gaikai är till för att spela demos gratis i webbrowsern så är jag på

Medlem

Jag tror på den här grejen både onlive och det här, tänk alla casual gamers som inte vill köpa en konsol eller fetare dator. Det är ett antal miljoner människor som är lite sugna på spel men tycker hårdvaran är en för stor engångsumma. Vi får se hur det blir. Ser fram emot ett släpp i europa och se hur det funkar. Och med 4G standarden somkommer så kommer man kunna spela vilket spel som helst var som helst. Helt galet ju!

Medlem

Frågan är jue hur ofta man måste köpa en ny enhet som klarar de senaste steamningen . Så att säga.. inte säkert man kan köpa en och sedan ha den i evigheter.


signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv
Skrivet av Jimpa_31:

Frågan är jue hur ofta man måste köpa en ny enhet som klarar de senaste steamningen . Så att säga.. inte säkert man kan köpa en och sedan ha den i evigheter.

Betydligt färre gånger än man behöver köpa nya konsoller exempelvis. Jag tror ju de gör hårdvaran lite framtidssäker för att förhindra många onödiga omlanseringar.

Dessutom borde det i de flesta fallen räcka med en mjukvaruuppdatering på streamenheterna om de uppdaterar tekniken på servrarna.

Medlem
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av Jimpa_31:

Frågan är jue hur ofta man måste köpa en ny enhet som klarar de senaste steamningen . Så att säga.. inte säkert man kan köpa en och sedan ha den i evigheter.

Betydligt färre gånger än man behöver köpa nya konsoller exempelvis. Jag tror ju de gör hårdvaran lite framtidssäker för att förhindra många onödiga omlanseringar.

Dessutom borde det i de flesta fallen räcka med en mjukvaruuppdatering på streamenheterna om de uppdaterar tekniken på servrarna.

varför skulle dom göra det när dom kan tjäna mer pengar på att sälja en ny pryl efter nåt år

1
Skriv svar