Project reality 1.0 snart här! =)

Medlem
Project reality 1.0 snart här! =)

Nya Pr blir bara verkligare och bättre för var dag som går! JOINA NU! =D Här e en kul historia som jag var med i, på 0.87

jag var en Irakisk Al quaida Civil, som var beväpnad med ett Gammalt Gevär och en så kallad IDE (en kraftfull bomb) . Jag hade en gammal Nokia som skulle detonera Bomben via ett samtal.
Jag hade uppgjort en Perfekt plan! ( RAMIEL heter Mapen ) Jag hämtade en ringranglig Motorcykel som jag placerade på en av vägarna som gick in i staden, då jag la Motorcykeln på Sidan Liggandes, Placerade jag min IDE bomb precis under så den inte skulle kunna ses av blotta ögat. Sedan Gick jag Ca 2 kvarter iväg fick mig en perfekt plats på ett tak och väntade, jag låg ner på denna plats i ca 10 minuter sen kom det en högljud Stryker (amerikanskt Pansar ) Puttrande emot min Motorcykel, Då tänkte jag att jag skulle göra en fullträff Spränga skiten ur den, bara det att 20 meter innan Motorcykeln Stannade pansar-Fordonet, Fronten pekade Spikrakt emot min motorcykel och Spänningen var hög av förväntan.. Man hörde motorn gick på tomgång. Ingen reaktion, inget hände pansaren Stod Still i säkert 1 minut. Motorn stannade, och på baksidan kom det ut en Förare som gick på sidan av pansaren stirrade mot motorcykeln. han gick sakta men säkert emot motorcykeln. Så han stanna han 10 meter ifrån den, jag höll i min Nokia beredd att Spränga honom, Han gick Från Fronten till sidan av motorcykeln fortfarande på 10 meters avstånd!

Han såg den, Min lilla perfekta bomb... Fort sprang han tillbaks och hoppade in i pansaren och körde iväg för att hitta en annan väg så han kunde komma in i staden...

Jag hade inte gjort något. bara sett allting på Ca 50 - 70 meters avstånd gömd under låda på ett tak.
8)

Medlem

Äsch...
Det är bara och skjuta brevid friendlys på lång avstånd (helst sniper)
Så lär du få se en rolig upplevelse.

Har gjort det ibland och fan vad dom börjar och springa och ha sig.

Men denna historia funka också!

Inaktiv

Känner igen det där grovt från reality server (eu) som jag brukar spela på.

Historia:

samma bana "Ramiel", jag och några polare fick i början av ronden tag på en vit pickup med en 50mm bakpå som vi sedan började köra genom staden i full fart med.

Efter inte 5-10min körande så får vi upplysningar om att det står en humVe mitt i staden och gör livet jävligt för några av våra vänner i husen som är närliggande, vi drar dit med våran pickup och svänger ut 1 kvarter bakom och drar förbi dom i full fart samtidigt som jag öppnar eld med min 50klb.

Dom tar betet och börjar köra efter oss i sin humVe, eftersom dom dock ligger 1 kvarter bakom oss när dom drar efter så hinner jag precis hoppa ur våran pickup och gömma mig under en trappa i hörnet av korsningen samtidigt som min vän drar iväg ,ed en rytande Humve i hälarna.

Dock så inser dom i Hummern kanske inte att vi har mic i den squaden jag är med i och på det viset inte en aning om att det här var våran ide från början.

Medan han kör runt kvarteret med dom i hälarna så springer jag ut i korsningen med en IED sen lägger jag mig ett hus ifrån på andra sidan gatan och väntar.

5min går väll kanske innan han kommer farande ner för raksträckan med hummern efter sig. Han skriker i micken:
Kill him! alla acbar (eller nått sånt) och sen finns varelse våran vita pickup eller den onda hummern i korsningen.

Underbar taktik i PR.

Jag älskar PR


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

1
Skriv svar