Episka krafter i The Force Unleashed II

Robot
Medlem
Episka krafter i The Force Unleashed II

verkar coolt men ettan var inget man fastnade för så jag säger nog ett nej


signatur

I have spoken..

Medlem

AWESOME!
ettan var kul som bara den, 2:an kommer att bli ännu bättre!

Medlem

Fz kanske ska ändra släpp datum till 26 som det var i trailern ?

Medlem
Skrivet av landy:

Fz kanske ska ändra släpp datum till 26 som det var i trailern ?

26:e är ointressant så länge du inte råkar befinna dig i Nordamerika.

Medlem

Får nog hålla ögonen öppna ett tag, för ett köp vid release är inte aktuellt tyvärr.

Inaktiv

Kraften är ju extremt överdriven i dessa två spel.

Medlem

Testade demot på första spelet och var inte särskilt imponerad då man fått väldiga förhoppningar av diverse trailers och sen i stort sett hade ett hack 'n slash i tredje person. Detta ser minst lika häftigt ut men ser även ut att ha mer berättande runtomkring. Kan bli intressant, kan bli som ettan.

/ LordDaimos

Medlem

Blir troligen som ettan. -_-

Hellre kör jag lite rolig multiplayer i Jedi Academy.

AW8
Medlem

Skrota TFU och gör Jedi Knight IV eller KotOR 3 istället!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Säger som jag sade efter att ha spelat ettan: Varför lägga fokus på hur mäktig kraften är när varenda jävla fiende uppges vara "immun" mot den? Låt spelaren vara övermäktig istället! Skit samma om spelet blir för lätt.

Medlem

Want


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ge oss ett nytt Jedi Knight istället för den här lolbarnsanpassade smörjan. Ljussabel-fighterna i JK2 och Jedi Academy var bland det roligaste jag haft i ett spel någonsin.

Medlem

Mer Dark Forces, utan kraften!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Ge oss ett nytt Jedi Knight istället för den här lolbarnsanpassade smörjan. Ljussabel-fighterna i JK2 och Jedi Academy var bland det roligaste jag haft i ett spel någonsin.

Helt rätt, de spelen var riktigt bra Jedi-spel. Tycker det är roligare när fokusen läggs på ljussabeln och att kraften mer är ett komplement.

1
Skriv svar