Knapparna för tummen upp och kommentarerna.

Medlem
Knapparna för tummen upp och kommentarerna.

Då man trycker på kommentarer-knappen så kommer man till nyheten, man bör komma till kommenatarerna och inget annat.

Ja, det var väl allt i kortfattad form, förutom att jag inte gillar den nya stilen då nyheterna är så långt ner, för mycket "coola" grejer som man tröttnar på direkt.

Medlem

Knapparna bör även vara vanliga länkar och inga javascript-historier, då de i nuvarande utformning inte tillåter högerklick för att öppna ny nytt fönster/flik bla.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Knapparna bör även vara vanliga länkar och inga javascript-historier, då de i nuvarande utformning inte tillåter högerklick för att öppna ny nytt fönster/flik bla.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Skägg.
10 Chambers

Vi har tagit upp det med kodarna, även jag gillar att mittklicka kommentarer för att få dem i en ny flik.

Siken, vi tittar på hur vi ska sköta länkningen, idag scrollas du iaf ner direkt till kommentarerna.


signatur
Medlem

Håller med HYBRis, en så grundläggande och bra funktion, snälla fixa det här snart. Det känns otroligt omständigt att efter år av fz-surfande behöva gå in i nyheten och sen klicka för att få tillgång till kommentarerna.

Redaktör

Önskemålen ligger i kodarnas todo-kö.


signatur
Medlem

Att öppna kommentarerna i en ny flik kommer vara möjligt i mitten på nästa vecka.

Medlem

Vad gött att höra! Tack för svaren, skönt att veta att det kommer snart.

Medlem

Snälla, gör så att man kommer till själva forumsidan och inte nederst på nyheten!
Dålig översikt och man har begränsade val att göra där. Det är i stort sett ingen som har en presentationsbild, så det är svårt att identifiera vilken forumit det är som skriver och man kan inte citera eller redigera inlägg till exempel...

Medlem

Så, kommer det bli ändrat så man kommer till forumets kommentarsida på nyheter, om det inte händer kan ni lika gärna ta bort den länken på startsidan.

Och kan man på något sätt ta bort den värdelösa menyn längst ner (även det gröna?).

Den är som sagt värdelös, och den stör då man trycker ner den bara. Kan ni inte ha en knapp som man kan välja bort det i inställningarna? och eventuellt ha nya meddelanden uppe. Som varje vettig sida.

Om detta inte ändras så kommer jag överväga att blockera reklamen på FZ.

Antikvitet

Siken: Önskemål om förbättringar/förändringar brukar i regel tas emot bättre när de inte åtföljs av utpressning. Bara ett tips.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Ja rutan där nere suger jak! Fatta! :evil:


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar