Tummen upp i bloggar.

Tummen upp i bloggar.

Bara för mig "Tummen Upp" knappen inte går att trycka på i bloggarna? Testat IE, Firefox och Chrome,
raderat cache och liknande.

Edit: Nevermind, verkar som att man måste vara inloggad på Facebook för att gilla saker nuförtiden...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Medlem
Skrivet av TruB:

facebook funktion

Japp, tyvärr.

Får ni betalt av Facebook för detta btw?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Antikvitet

Nej FZ får inte betalt för att integrera med Facebook lika lite som någon annan svensk medieaktör. Men väldigt många människor har i dag Facebook och det vi får är möjligheten för var och en av dessa att visa att de gillar något på vår sajt, inte bara för sig själva och oss, utan även sina andra vänner.

Vad vi får är alltså förhoppningsvis fler härliga människor som hittar hit till FZ-gemenskapen. Med tanke på er tre gamla rävar behövs det kanske.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Nu när jag tänker på det, så är det en liten annan grej som jag har stört mig på (Offtopic, men ändå relevant). Innan ni bytte till version, vilken det nu är, så hade jag bara runt 1600-1800 inlägg, nu har jag helt plötsligt 3296. Sett att detta hänt för några medlemmar till, men inte många.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av John:

Nej FZ får inte betalt för att integrera med Facebook lika lite som någon annan svensk medieaktör. Men väldigt många människor har i dag Facebook och det vi får är möjligheten för var och en av dessa att visa att de gillar något på vår sajt, inte bara för sig själva och oss, utan även sina andra vänner.

Vad vi får är alltså förhoppningsvis fler härliga människor som hittar hit till FZ-gemenskapen. Med tanke på er tre gamla rävar behövs det kanske.

Ahh, där har ni tänkt till!

Jag är faktiskt medlem på Facebook, tack vare att så många sajter som verkar tycka att det är en bra grej... Aja, då köper jag väl det då


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

1
Skriv svar