Alterac valley xp

Medlem
Alterac valley xp

Får man fortfarande bra xp i Alterac valley?

MickeFree

Medlem

Japp,Det får man

Medlem

Njaa.. Du får bra på helgerna OM det är calls to arms. Ska du få mycket xp så kör du ju calls to arms på helgerna och sen qar/ går instacer på veckodagarna


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

förutsättning för att få hyffsad xp i bg under helgerna är att det går bra för horde/alliance annars tycker jag man får bättre xp genom att köra random dungeons

Och eftersom jag är alliance så är det bara att glömma bg på helgerna bättre att köra det på vardagarna med nackdel att man inte får nån xp o tala om.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

förutsättning för att få hyffsad xp i bg under helgerna är att det går bra för horde/alliance annars tycker jag man får bättre xp genom att köra random dungeons

Och eftersom jag är alliance så är det bara att glömma bg på helgerna bättre att köra det på vardagarna med nackdel att man inte får nån xp o tala om.

Du har så rätt! Men alliance var riktigt duktiga på sota en gång när jag lvlade. lvlade från 76 till 80 på 2 timmar! Det var på en natt, jag fick säga tacts i detalj för att vi skulle vinna. Men det var det värt!

Men som sagt questa är nog det bästa ännu. har man rätt class, kan qna utantill och att det inte är gankers ute så går det fortast!

För när du går instace så kan det va så random. ena gången får du skit bra grp andra gången står kanske alla afk..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av Notumforce:

förutsättning för att få hyffsad xp i bg under helgerna är att det går bra för horde/alliance annars tycker jag man får bättre xp genom att köra random dungeons

Och eftersom jag är alliance så är det bara att glömma bg på helgerna bättre att köra det på vardagarna med nackdel att man inte får nån xp o tala om.

Varför ska jag glömma bg på på helgerna om jag är Alliance?

Call to Arms: Alterac Valley October 22 - October 25

Medlem

Se vad jag skrev ,
Tillägg
är min åsikt så du är välkommen o göra som du vill


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jaha nu efter helgen har jag dingat 78. Jag var 71 i fredags. Ca 90% vann alliancen så det vart en hel del xp. Nackdelen är ju att man får inte in så mycket guld och att gerat halkar efter.

Medlem

Kul

Jo levlat en prälle nästan genom random dungeon vilket ger mycket bra xp upp till 42 iaf men förbannat dyrt eftersom man halkar efter med guld men gear får man genom dg vilket duger.

Nu questar man mest för att komma ikapp med professions eftersom att grinda profession är ju tråkigare en tråkigast bättre att göra det när man ändå questar


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar