Nytt Castlevania: Lords of Shadow på väg

Robot
Medlem
Nytt Castlevania: Lords of Shadow på väg

Sweet!


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Of course! Kolla slutet på spelet, så klart att det kommer en fortsättning, hoppas det kommer snart, måste ha det! Lords of Shadow är det bästa spelet jag har spelat någonsin blir lätt förhandsbokning av detta!


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Jag tycker de ska ge tillbaks jobbet till Konami. LoS är ju inge vidare faktiskt..


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Jag testade demot och det gav ingen mersmak. Är resten av spelet i stort sett likadant som demot, eller är det bättre?

Medlem

Vet inte vilken del av spelet man spelar i demot. Men det är rätt segt i början, blir lite bättre när man kommit en bit in.

Måste förtydliga, det är inte ett speciellt bra Castlevania. Men annars ett hyfsat action äventyr i sig.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

hmm ngnting me deta spel är awsome, vet inte vad dock, spelade demot som var rätt segt o tråkigt, fps var låg, o allting var ganska medelmåttigt, men ngt me de fick mig att vilja köpa


signatur

Rwa?

Medlem

Ganska trevligt spel. Påminner mycket om God of War, men inte lika bra gameplay. Dock är grafiken förbannat skön. Landskapen är otroligt snygga och välgjorda.
Gillar man den typen av spel, som God of War eller Bayonetta så är det helt klart värt ett köp.

Låter förträffligt med en uppföljare.

Medlem

Härligt med en uppföljare!
Var svårt att lägga ifrån sig kontrollen när man väl kommit in i spelet.

Medlem

Längtar som fan, LOS slutade ju inte så fint direkt,blev ganska chokad faktiskt. XD

1
Skriv svar