Dramatiska rymdstrider i definitiva X-samlingen

Robot
Dramatiska rymdstrider i definitiva X-samlingen
Medlem
Dramatiska rymdstrider i definitiva X-samlingen

Ser grymt ut!
Givet ett trevligt pris så kan det nog bli ett köp
Frågan är bara om man behöver gamepad/joystick för att spela eller om det duger med med och tangentbord?
Minns att X-serien alltid blev bättre med gamepad/joystick men jag kan ju minnas fel. Freelancer däremot var ju grymt med bara muskontroll

Medlem

Du vill absolut ha en sticka till X-spelen (iaf X3, det jag spelat). Där är en hel del precisionskrav i rymdstriderna nämligen.
Det går ju utan men det är inte lika skoj.

Man klara sig med utan en sticka utan problem men striderna blir roligare med.

Medlem

X2 var kul när det kom ut, men jag kan inte riktigt förstå varför man skulle vilja köra X1 och X2 när det finns X3 som i princip är samma sak fast bättre grafik?

Kanske att man vill köra igenom hela storyn, men man behöver ju knappast känna till storyn för att kunna köra igenom X3.

Medlem

Köpt på Steam för 333:- idag! Nu blire till att damma av x52 Saiteken och lira av.

Medlem

Bästa joystick till X3TC?


signatur

Meep!

Medlem

Spelen är så galet trevliga, grafiken är så äckligt grym, världen är såååååå evinerligt stor, oändligheten tittar runt hörnet... tills man inser att man är ensam och kan köpa en manick som får tiden i spelet att gå 10x fortare...

Då mina damer och herrar är bitterheten stor! :-/

Pansarknekt

Sony fjärkontrollerna mot Panasonic multifjärrkontrollerna schabang bzeeep poww zoomm shwossh pew pew!

Gillar den här serien, dock så är spelen hyffsat buggiga och kraschar på vissa datorer. Lite grisen i säcken känsla innan man testat.


signatur

Ooooh the drama!

1
Skriv svar