Söker fler spelare!

Inaktiv
Söker fler spelare!

Vi är ett gäng från Halmstad som startade en egen guild på servern The maelstrom. Vi är alliance.

Vi startade guilden för att vi var trötta på att alla kräver hög gs för att göra någonting och på tolvåringar som inte har förståelse för att alla inte kan spela varje dag.

Vi är alla vuxna och har jobb osv därför söker vi nu likasinnade killar o tjejer som förstår att det finns ett liv utanför WoW också.

Vårat mål är att raida i tio manna instancer och skratta ihop.

Vissa av oss har en hel del erfarenhet ända sedan vanilla medan andra är nybörjare.

Låter detta intressant så hör av dig till Dykan ingame eller skriv här.

Vi spelar alliance på servern The Maelstrom.

Medlem

Synd att det finns så många Servrar där ute, har aldrig haft någon på Maelstrom och att betala massa pengar för att flytta en karaktär känns trist. Men hoppas ni rullar på bra i ToC och ICC

Medlem

Lycka till med eran guild, låter jättetrevlig. Spelar tyvärr själv på Outland.

Medlem

Har tänkt ta upp de här med wow igen, å satt just å fundera på vilken server man skulle ha starta upp på, så om erbjudandet fortf finns kvar så joina ja gärna.

Kommer dock att börja om helt från börja med en ny karaktär.

Men ja hör av mej ingame när ja kommigt igång...


signatur

PSN: Draobs

Medlem

Finns kanske en chans att jag är intresserad av nåt liknande. Har inte så mycket tid att spela så jag lade ner raiding för snart ett halvår sen. Spelar när jag har tid och med lite tur så kan tiderna passa bra.


signatur
Medlem

pvp server och casual känns fel ,hade det varit en pve server så hade det varit mer intressant.

men lycka till iaf

Är på jakt efter ett casual guild med medel aktivitet och lagom antal aktiva spelare.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar