Snoop Dogg med flera snackar Medal of Honor

Robot
Snoop Dogg med flera snackar Medal of Honor
Medlem
Snoop Dogg med flera snackar Medal of Honor

Men blä
Riktigt onödigt att göra något sånt där..
Bara för att någon kändis kör ett spel gör ju inte att alla personer i världen kommer göra det >.>

Medlem

Mm riktig skitreklam som antagligen ingen bryr sig om.

OML
Medlem

Jag gissar på att ni ger spelet en trea. Det var faktiskt inte så väldigt kul.

Medlem

Låtsasmusiker?

Medlem

jag tror ni ger den än 5 eller 4. samma eller högre betyg än cod

Medlem

Helt värdelöst, artisterna fick en stor guldsäck närde ställde upp på det här. Det märks...

Medlem

Jag vill ha tillbaks tre minuter av mitt liv


signatur

Jäh!

Medlem

Mer skitartister som "prisar" ett skitspel.

Medlem

Konsolkramare?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Inget ont om Snoop Dogg när det gäller musik. Men att marknadsföra ett spel på detta vis är rent utsagt pinsamt.


signatur

<3

Medlem

Jag gissar på att ni ger en 3:a för spelet är inte så jättebra

Medlem

Fruktansvärt pinsam reklam. Vilka vänder sig spelet till egentligen? Folk som är "poor, stupid and gonna turn to the left"

Medlem

Så CoD har Ice-T som verkar vara ett äkta hardcore fan som faktiskt spelar spelet självmant och EA vill apa efter...

Moderator | Testpilot

Spelet är skit så vem bryr sig <.<


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Haha! Pinsamt!

Ni kommer ge spelet en 3a i betyg. Mediokert skitspel kommer vara eran rubrik.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

låtsasmusiker som Snoop Dogg, haha vafan förklaring?


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Inaktiv

Ja, MTV-"musiker" som snoop dog, linkin park och 50 cent verkar ju vara viktigare än gameplay idag. Vad kommer näst, blondinbella?

Medlem

offtopic men snoop var med i eran när MTV faktiskt var bra. när det var fortfarande en musik kanal Headbangersball , toplistor etc.. visst fanns de små serier men så kultiga beavis n butthead o Aeonflux.


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Inaktiv

Var lite roligt, men verkligen inte informativt och ganska värdelöst att dom gjorde det här.

Medlem

"What's his name?...uuh..uuh..Usam..uh, Usama Bin Laden?"
Duktigt!

Medlem

De här säljer ju, men inte här, tänk på alla wigger-kids i USA som blir impade av att de fått snoop att spela. Jag kommer köpa och prova iaf, sen byter jag nog in det mot Black Ops. Om man gillar Casual-shooters så är CoD ett säkrare kort, både mp och singel, sad to say

Medlem
Medlem

Snoop ser stenad ut.

Inaktiv

Snoop låtsasmusiker? Väldigt moget skrivet FZ.


signatur

War never changes.

Medlem

Självklart var de ju bara tvungna att nämna CoD också! Kändes ju inte det minsta uppgjort det här )


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Snopp är alltid stenad.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Pinsam video med personer som må ha många strängar på sin lyra, inkl. att visa sitt "oooooo face" (office space) med stadiga intervaller så fort något händer på skärmen, men att ha någon trovärdig eller ens intressant åsikt om spel är inte en av dessa strängar.

Jag känner verkligen att jag kan relatera till en bunt west coast rappers som bara babblar om sin musik i en video som allegedly ska handla om MoH.

Ska förövrigt köpa spelet. Multiplayern var så jävla kul.

Medlem

skulle vilja se en statistik efter ett sådant klipp världen över.. för att se om det verkligen ökar, som dem tror att det kommer göra.. annars hade dem inte lagt ner tid eller pengar på detta


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Sjukt meningslöst tbh. Lär väl inte locka många nya köpare?

12
Skriv svar