Tenacious D avslutar årets Blizzcon

Robot
Medlem
Tenacious D avslutar årets Blizzcon

Ganska hyffsat band tbh.

Medlem

Sweeeeeeeeeeet,,, Tenacious D rockar fan fett....


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Tenacious D är riktigt bra, Jack Black har ju en röst som ingen annan


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

skulle gärna se dem live

Medlem

Stenhårda, men jag ser dem mer som underhållare än som ett rockband. Fast the metal, break-in city, master exploder och Belzeboss är ju några rätt sköna låtar också iofs. ^^

Medlem

fan va klockrent synd att man är bortrest den helgen annars hade jag kollat på streamen.

Medlem

Skulle vara roligt om de gjorde lite röstskådespel i Cataclysm, de var ju helt grymma i Brütal Legend.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Diablo 3? Som ni sa tidigare så kunde vi räkna med nyheter... where is da news?!

Medlem

GenKan du får nog vänta med nyheter till efter / under Blizzcon i slutet av månaden. Blizzard har ungefär 3 timmar med paneler och information som kommer visas upp och diskuteras angående Diablo III och sen lär de ju ha en ny build på spelområdet också så räkna med massor av information då.

Jag har köpt streamen och det här känns ju helt okej med att få se Tenacious D. Förra året var dock riktigt skoj med Ozzy som gjorde en riktigt bra konsert ifrån sig men min favorit var nog två år sen när Video Games Live var där och körde massor med spelmusik från Blizzards spel. Riktigt brutalt var det.

Medlem

Japp, skulle nog tro att du får mer info om D3 under blizzcon. Såvitt jag vet så håller de på med två spel (Förutom teamet som filar på nästa SC2) just nu, det samt det nya mmo't. Och man har ju inte hört ett dyft om det och det verkar inte som om de visar upp det denna gång (men vem vet).

Till nyheten, Tenacious D \o/

Inaktiv

Tja... Live hade inte varit fel, men live stream får väl duga.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Medlem

Tenacious D är pretty good . tyckte att The pick of destiny-filmen med dem var riktigt bra


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

1
Skriv svar