Robot
Medal of Honor

Osäkerheten hos Infinity Ward gör timingen för en nystart av Medal of Honor-serien perfekt, Electronic Arts har guldläge att återigen sitta på tronen över förstapersonspangare. Efter vår recension vet du om de tar tillvara på chansen.

#medal-of-honor-allied-assault, #infinity-ward, #treyarch, #medal-of-honor, #electronic-arts, #dice, #call-of-duty-black-ops, #call-of-duty-modern-warfare-2, #battlefield-bad-company-2, #unreal-tournament, #counter-strike


Medlem
Medal of Honor

MP hade inget nytt att erbjuda mig. Får se vad SP erbjuder

Medlem

Synd att multiplayern under betan var helt infesterad av fuskare. Googla medal of honor beta hack. Dom portade det antagligen från BC2. Grattis... PB gör ingen nytta heller.

Helt sjukt när en person satt på andra sidan kartan med en mg och hsade alla. Pass säger jag.


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Hur mycket har MP kunnat ändras från beta undrar jag? en 4a känns väldigt högt för det jag prövade.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

betan var rena skitet alla fall, katastrof jämfört med cod eller bc2.

Medlem

Ah, då ere ju lugnt att jag förbokade det . Iofs Betan tycker jag inte jag var så pjåkig, inte den senare versionen iaf.

Medlem

Gött med FMV och skägg är alltid ett plus.

Moderator | Testpilot

Skit spel tbh.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nej vet ni vad, en fyra känns alldeles för högt.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Intressant att recensenten trots månader i BC2 inte tyckte att spelen kändes lika. Jag lirade några rundor i MoHs MP beta, och tänkte direkt att det kändes som ett reskinnat BC2 på mindre banor. Dock känns motorn förbättrad, och träffarna sitter bättre, så MP kan nog vara underhållande ett tag.
Lite besviken på utlåtandet om SP dock, hade höga förväntningar faktiskt.

Sen heter det bildförstärkare på svenska

Medlem

De hade tagit allt jag hatar från BC2 och sen gjort ett ännu värre spel av det. Hur kan man inte göra en ordentlig killcam, se och lär från CoD4?

Medlem

Den andra betan av Medal of Honor var riktigt rolig! Hade faktiskt mer roligt i den än Modern Warfare 2, det spel jag har haft mest roligt i under det senaste året. Medal of Honor är ett måste för mig, likaså Black Ops.

Medlem

Oj, trodde inte på en fyra. Jag blev mest irriterad över MPn, du hade sällan en chans att fatta vart ifrån du blev skjuten (vilket både BC2 och MW2 hanterar relativt bra). Sen att de bara finns tio nivoer på de olika "klasserna" WTF? När jag spelade betan kom upp till level sju på Assult och sex på de andra. Och de var efter ca 12 timmars lir. Tycker de är pinsamt!

Nej de ska vara helt sinnesjukt bra level design och sinnes sjukt roliga spel lägen som ska erbjudas för att jag ska fatta att ni sätter en fyra, speciellt eftersom SPn var sval.

Medlem

Va? Ett Dice projekt som FZ älskar! Inte kunde jag väl trott det!

Medlem

Kommer nog inte röra ett till Dice spel, dom har varit SÄMST sen Bad Company 1.

Medlem

Den senaste betan gav intrycket av ett starkare multiplayer åtminstone, även om jag stötte på de mest bizarra hacksen någonsin. Någon fick alla spelare att falla genom världen och dö, vilket gav honom killcounten för dem och eftersom TK var avstängt så räknades inte deathsen av hans teammates. Den var ny för mig.

Tycker dock att bristen på mer unlocks i multiplayer är ett stolpskott. Räknade ju nästan med att man skulle få en ny nivå av unlocks när man blev Tier 1, lite prestiege mode eller något, men icke. Tråkigt. Blir mer ett substitut innan Bad Company 2 expansionen kommer med Vietnamtemat, vilket känns absurt att säga.

Medlem

Är det PC versionen som recenseras? Står alla tre i testplattform, men bild på PC förpackningen.

Hoppas det. Att köpa ett PC-spel baserat på en konsol recension är som att köpa grisen i säcken.

Medlem

Ge mej blackops

Medlem
Skrivet av Kestrel:

Är det PC versionen som recenseras? Står alla tre i testplattform, men bild på PC förpackningen.

Hoppas det. Att köpa ett PC-spel baserat på en konsol recension är som att köpa grisen i säcken.

Sa väl nåt om att få fram info genom att tryck på styrkorset i sp så jag antog att han spelat ett konsol ex av spelet.

Medlem

Underbart


signatur

"High life on low budget"

Medlem

MP är det enda jag har testat hittills och det gav MYCKET att önska. Inget nytt, och inte heller förbättrat det. Det är bra ös, men det spelar knappt någon roll om man dör eller inte.

Därför förvånar det mig att spelet får 4/5 när man ser på singelplayer delen i recensionen. Notera att jag kombinerar min erfarenhet av MP med recensentens erfarenheter av SP. Efter den kalkylen kommer jag inte lägga mer energi på det här spelet och jag tror inte heller att det kommer bli ihågkommet om något år.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Pfff... hur kan ni ge en 4? En buggig skitspelmotor från ett företag som bara mjölkar och inte lyssnar på sina kunder. Fattigt spel. Köp inte. Vänta tills det ligger i realådorna efter jul för en hundring eller två.

Medlem

en 4:a känns nästan lite väl högt om nu Single-Player delen endast var medelmåttlig. Multiplayerbetan påvisade inte precis något nyskapande på något vis så vet inte riktigt hur den skulle kunna rädda betyget.

En endast Okej/bra kampanj plus en vanliga traditionell Multiplayer utan något speciellt= Betyg:3

Tycker jag!

Medlem

Gametrailers = Enda spelsajten (förutom FZ) som jag lyssnar på gällande recensioner.. och dem gav 8.1.

Strålande!!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Multiplayerbetan var iallafall tragisk. Köper jag detta är det för singleplayer. För övrigt kanske det är dags att ta tillbaks 10-skalan för att kunna skilja på alla dessa fyror.

Medlem

ea kungar över modern shooting? HAHA ea har bara lyckats med att köpa företag och göra om dem till företag som tjänar mkt pengar men släpper skit spel host* (dice) host*

Medlem

Ser lovande ut

Medlem

körde betan en del och jag måste säga att det var rätt kul.
vissa buggar upplevde jag väl men det var ju en beta.
Avsaknad av killcam blev jag glad över. har aldrig gillat det ändå.

Medlem

"The game is one of the buggier releases weve seen this year though."

"MoH's campaign clocks in around 4-6 hours, and multiplayer will probably wear out its welcome faster than other big shooters this year. "

"There's no real reason to pick up Medal of Honor over any of the competitors."

"...it arriving too late to an over saturated genre and bringing nothing new to the table."

Från några andra spelsidor...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Körde andra betan och det var det sämsta MP jag kört i hela mitt liv tror jag nog. Man dog ju löjligt snabbt, den som sköt först och inte den som siktade bäst dör. Ofta ser man inte ens vart skottet kom ifrån, fast det kan jag nog leva med om man inte hade dött på 1-2st.

Det enda jag faktiskt gillade var att granaterna i min mening inte var för bra för en gångs skull

Skriv svar