Stå över lagen i Call of Duty: Black Ops

Robot
Medlem
Stå över lagen i Call of Duty: Black Ops

Tror jag kommer o skaffa black ops, gillar inte tanken på 2 olika motorer för sp och mp.. Det är inte den enda anledningen heller, frostbite motorn känns även svampig.

Medlem
Skrivet av Morganrone93:

Tror jag kommer o skaffa black ops, gillar inte tanken på 2 olika motorer för sp och mp.. Det är inte den enda anledningen heller, frostbite motorn känns även svampig.

snackar du om medal of honor nu ?


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Black Ops, det ser betydligt roligare och tightare ut än Medal of Honor.

Skrivet av limmplimmp:

snackar du om medal of honor nu ?

Läs nyheten.

BME
Medlem

Robert McNamara for the win


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Jag gillade faktiskt mw2, tro det eller ej, och det verkar som att black ops kommer att vara minst lika roligt, i både SP och MP.

Medal of honor däremot... Aldrig varit ett fan och efter den usla öppna betan som jag spelade kommer jag inte bli det denna gång heller.

Medlem

sent, såg trailern igår...


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Medlem

Ja eftersom medal of honor var infekterad av DICE syndromer så ser jag verkligen fram emot Black ops.

Medlem
Skrivet av Ankan:

Jag gillade faktiskt mw2, tro det eller ej

Så gjorde även 20 miljoner andra som spelar det online regelbundet. Ungefär lika korkad kommentar som att säga "Jag gillade faktiskt WoW, tro det eller ej".

Jag tänker dock göra som jag sagt tidigare efter dom fullständigt skitit i CoD6 till PC och totalt ignorera detta spel. Aldrig tänker jag ge dom pengar efter dom visat hur jävla usel support dom ger till PC.
Black Ops kommer knappast bli mer fuskfritt än MW2 och bara det är en anledning till att strunta i det.

Medlem
Skrivet av kebbe:

"Jag gillade faktiskt WoW, tro det eller ej".

det gjorde även 12 miljoner också.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Jag hatar verkligen MW2 på PC, men det är helt okej tidsfördriv på xboxen.
Lutar mig mot ett köp men vet inte till PC eller Xbox.
Lutar sig mest iallfall mot PC då det ska finnas dedicated servers

Medlem

Cod + mp + dedikerade servrar = givet köp.

Medlem

Provade Medal of Honor MP betan men fastnade inte riktigt för det, däremot verkar Call of Duty Black Ops mycket lovande. Speciellt ser Wager Match-läget ut att bli fruktansvärt roligt

Medlem
Skrivet av linkan18:

sent, såg trailern igår...

Vad häftigt!


signatur

Welcome to the Manglerdome

OML
Medlem

Jag tycker att detta spel verkar bli bra. Men det trodde jag om moh också men betan var ju bland det sämsta.

Medlem
Skrivet av Gottn:
Skrivet av kebbe:

"Jag gillade faktiskt WoW, tro det eller ej".

det gjorde även 12 miljoner också.

Läs hans text igen..

mg
Medlem

@ Punchbag Polly:

Dedikerade servrar vs IW.net, klart det kommer bli mindre fusk, om det nu är det du menar med "mer fuskfritt" =P

Medlem

Jag gillar både cod serien och moh serien men den här gången får det faktiskt bli så att jag tror moh blir bättre.
köper båda spelen, här är man då inte fanboy : P "Tror" cod kommer få en 4 den med

Medlem

Detta kommer rövknulla MoH anyday, anytime, anywhere!

Skall definitivt köpas!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

neeeeejj 1887 är kvar enligt filmen :/ hoppas inte den e OP i multiplayer

Medlem
Skrivet av Remus:

Detta kommer rövknulla MoH anyday, anytime, anywhere!

Skall definitivt köpas!

Moget. spelen har ju inte ens samma känsla imo. MoH vad jag märkte har saktat ner tempot lite mer än vad CoD brukar ha. Ett plus är vapen systemen i MoH som jag saknar, när fan hade de olika sidorna samma vapen i verkligheten?

Medlem

"Vilken sida väljer du i skyttegraven?"

Ingen av dem. Medal of Honor känns som en BFBC2 rip-off med mindre alternativ medans CoD serien blir bara ännu mer nerdummad pga. konsollerna.

Själv väntar jag hellre till BRINK eller Portal 2.


signatur

"Imagination is more important than knowledge."
"Ideas are bulletproof."

Medlem

Är det bara jag som skaffar båda spelen, för mig är det två olika spel med två olika känslor då man spelar.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av krqkan:

neeeeejj 1887 är kvar enligt filmen :/ hoppas inte den e OP i multiplayer

Model 1887 finns inte med i multiplayer. Källa: http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=70&t=284998&p...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Är det bara jag eller ser CoD: BO väldigt dåligt ut?
Modellerna ser kantiga ut, som nåt för tre år sen... Motorn ser i allmänhet föråldrad ut...

Medlem
Skrivet av BME:

Robert McNamara for the win

Vad fan, jag kände också igen honom!

Hans likeness gör säkert en cameo i en briefing där man får höra att de hittat på en ny attack á la gulf of tonkin.

Ev. obildade surkartar dirigeras vänligen mot: http://www.youtube.com/watch?v=HODxnUrFX6k
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods

Medlem

Ska man lira CoD och MoH så är det SP som gäller, för det är bara där det är kul. Det är på tok för arkadigt för MP. Du kan spruta ut kulor på löpande band och träffa, det blir ingen utmaning alls. Ska man lira MP så är BC2 på hardcore oslagbart. Där känner man lite stolthet när man sätter en kula i huvudet på en fiende från ett avstånd på över 100m.

Medlem

Kan inte alla troll vara snälla och dra iväg till youtube istället och lämna fz ifred? :'(

Vad är poängen med att hålla på och "vara smart" och klanka ner på någon som säger:

Skrivet av Ankan:

Jag gillade faktiskt mw2, tro det eller ej, ...

Jag tyckte mw2 var rätt enformigt online, lite kul med sp är det ju alltid men den hade sina brister så spela bara igenom den en gång.

BC2 är skoj, men inte lika bra som BF2.

CoD:MW är skoj, men inte lika bra som CoD2.

fast allt det här är ju bara min åsikt ^^

12
Skriv svar