Är det värt att köpa Halo Reach bara för co-op splitscreen?

Medlem
Är det värt att köpa Halo Reach bara för co-op splitscreen?

Jag är inte så intresserad av Halo-spelen men jag vill ha ett bra spela som man kan spela splitscreen hemma och undrar om Reach är att rekommendera? Gillade verkligen co-op-uppdragen i MW2 och vill ha mer sånt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Har du inte tänkt att spela det online alls så vet jag inte om det är värt det, då finns det nog bättre co-op spel om du inte är så inne i Halo serien.

Det bästa med Reach är nämligen online delen tycker jag.

Medlem

Ok. Men det finns väl inte så många co-op-spel?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Resident Evil 5 är relativt kul i splitscreen.

Medlem

Reach är fantastiskt bra i co-op, och spelar du med fler än en kompis blir det bara ännu bättre (man kan köra hela kampanjen med upp till tre andra spelare). Kolla också in Borderlands om du inte har gjort det redan, väldigt bra FPS/rollspel.

Medlem

Du kan även lira med din eller dina polare på nätet från samma konsol. 4a pers splitscreen på nätet är skitkul.

Medlem

Lara Croft: The Guardian of Light äger i CooP


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Spelat Army of two?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Medlem

Crackdown och Crackdown 2 möjligtvis?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Varför inte?
Campaign, firefight ,och MP går att spela online splitscreen ( om ditt konto har guld ).
Det enda som kan vara störande är att din kompis kommer heta dingamertag(1) i MP.

Medlem

Gears 1 och 2, Resident Evil 5, Army of Two 1 och 2, Borderlands, Marvel Ultimate Alliance 1 och 2. Hoppas detta hjälpte!

Medlem

Passa på med Gears of War 2 nu när samtliga map packs är prissänkta till 400 MS.

Medlem

Haha.. ja nu fick jag en del speltips med coop. Tackar. Army of two verkar intressant och Reach känns ändå som ett köp. Har längtat efter att spela kampanjen så som man gjorde med Quake II.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar