Singularity-skaparna säger upp 20-40 personer

Inaktiv
Singularity-skaparna säger upp 20-40 personer

Hm, ett företag som inte har med CoD att göra ska börja tillverka kartpaket till spelet innan själva spelet ens släppts. Känns ganska fel.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

måste säga att jag håller med...

Medlem

Activison är ju helt dumma i huve, varför inte bara ta bort Activision istället? Raven är ett bra företag som har gjort grymma spel(tycker jag iallafall). Aja CoD serien kommer ju dö ändå väldigt snart om de fortsätter så här


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Gör Soldier of Fortune 3 istället


signatur

Den som vet vet.

Ett spel är ett projekt, och när ett projekt avslutas får en del människor går, så har det alltid varit, det är ingen överraskning.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Den här nyheten var ju mer eller mindre en direkt översättning från kotakus post. Okej att ni sourcar till Kotaku och okej att det handlar om exakt samma grej men det var lite FÖÖÖR likt här.

OT:


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Det mest intressanta är enligt mig att de gått ner till ett team istället för tre, i skenet av DLC-informationen. Jag blev färgblind ang. likh med källan som du säger. Brukar inte vara min melodi. Ursäkta.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Harpa, det är okej. Det kanske kommer ta lite tid, men jag kommer över det.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Gör Soldier of Fortune 3 istället

Ja det vore underbart, Payback var ju riktigt jävla uselt!
SoF 1&2 var ju kanonspel! 2:an var kanske lite väl buggigt men fortfarande jävligt kul


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Vilket spel är det som visas på bilden? Jag antar att det är antingen Heretic elle Hexen iaf

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Vilket spel är det som visas på bilden? Jag antar att det är antingen Heretic elle Hexen iaf

Tror det är Hexxen 2, men kan ha fel.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem
Skrivet av Drevlin:
Skrivet av v1lle3:

Vilket spel är det som visas på bilden? Jag antar att det är antingen Heretic elle Hexen iaf

Tror det är Hexxen 2, men kan ha fel.

Ok, tack för svaret. Jag tycker att atmosfären ser så härlig ut på screenshotet.
Jag googlade lite och insåg sedan att de hör till samma serie

Köpte Heretic + Hexen collection på steam, så får jag se om spelen är lika roliga som de verkar.

1
Skriv svar