Spana in den spelbara prologen till Dead Space 2

Robot
Ase
Medlem
Spana in den spelbara prologen till Dead Space 2

synd att ettan var det sämsta spel jag spelat på evigheter ,köpte det till pc via steam helt ospelbart pga att kontrollen & den totalt konsollorienterade spelsättet(grafiken var sisådär oxå) ,var sugen på den för att det sas att det skulle påminna om system shock med mycket berättande ,det jag såg innan jag avinstalerade var sisådär, så har inga förväntningar på 2an heller.

Medlem

Älskade ettan, var ju ett kanon spel och att ea skulle lyckas göra ett bra skäckspel förvånade nog dom flesta.

Medlem

@Ase

Kanske du spelade fel spel? Det är fan inte perfekt, men det är nära.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Skrivet av Ase:

synd att ettan var det sämsta spel jag spelat på evigheter ,köpte det till pc via steam helt ospelbart pga att kontrolle

den sög ju pg.a v-syncen, tog 2 sec att fixa liksom, det fanns olika sätt att fixa det beroende på om man hade nvidia eller ati.. tog 2 sec att hitta på google.

grafiken var bra och speciellt prestandan (låg på 200-250FPS genom hela spelet) så knappast konsolifierat, snarare optimerat..


signatur
Medlem

Femti spänn låter lite mycket för ett knippe enkla pusselspel med tanke på att det egentligen bara är en promo för det riktiga spelet...

Medlem
Medlem

Finns fan inge mer skrämmande än muterade monster bebisar.

Medlem

DS är ett av dem bästa spelen som gjorts i mitt tycke, åtminstone i actiongenren.

Medlem

Ettan var lätt en av de bästa spelen jag har lirat , fan sket nästan på mig när jag lirade genom skiten har aldrig lirat det sen. Fast det kunde ju beror på att jag hade surround ljud på max sen ensam i huset mitt ute på vischan mitt i natten. Men men köp spelet på konsol nästa gång Ase.

Medlem

Har inte bestämt mig ännu om jag skall lägga pengar på detta. Älskar Dead Space så jag borde väl egentligen göra det. Någon som har spelat detta ännu och kan säga om det är värt ett köp?

Medlem

Trist och frustrerande!

1
Skriv svar