Gran Turismo 5 försenas

Robot
Medlem
Gran Turismo 5 försenas
Medlem

Hur länge har det här spelet varit "90-99%" klart egentligen?

Medlem

Det gör inget för mig fyller ändå år runt november : ) och sen blir det ju julafton

Medlem

Är ändå upptagen med Medal Of Honor så detta gör absolut ingenting.

Medlem

Hade inte tänkt köpa elr boka de... men ja att man inte blir förvånad över ännu en försening.

MFZ
Medlem

är det duke nukem bakom ratten?


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Seriöst? För i helvete..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

När var det tänkt att det skulle släppas från början, det var väl över 1 år sen det skulle släppas egentligen ?

kanske blir Gran Turismo forever ?


signatur

Knower of the unknown

Medlem
Skrivet av BingoBerra:

När var det tänkt att det skulle släppas från början, det var väl över 1 år sen det skulle släppas egentligen ?

kanske blir Gran Turismo forever ?

Var det inte 2008 eller dylikt? Har för mig att de släppte prolouge bara för att lugna fansen.

Börjar bli jävligt less på väntandet nu, speciellt när november suttit i sig hela sommaren och hösten. Så ändrar dom 3 veckor innan, schyrre på den..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Argh! nu får det fan mig se till att vara 99,99%bugg fritt och allt ska funka in i minsta detalj, så mycket som dom skjutit på det.

Medlem

Jävla skit helvete


signatur

Meep!

Medlem

Kunde inte göra annat än att gapskratta när jag läste detta.

Men det är synd, nu behöver jag hitta något annat till farsans födelsedag.

Medlem

Är inte detta världens bästa racing spel,

Så kommer jag för all evighet HATA Polyphony.

Har väntat tillräckligt länge nu på detta spel!! Har inte Japaner hört talas om PATCH? Uppgradering!?

Är så himla less. Man har gått hela sommarn och bara JAAAA NOVEMBER! Men neeeeeeej! Inte det!
Blir väl nästa år då som vanligt. Dom säger innan jul men blir väl sommarn nästa år som förra gången.

Att det ska vara så jävla svårt att släppa ett spel.

Känns som att producenten inte kommer få sitta kvar efter detta spel. Han sa ju själv att han är perfektionist. Man måste inse vilka begränsningar ett spel får ha! Det är trots allt ett spel! Fler kommer och det kommer någon gång dö ut!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Det kommer nog minsann bli som jag trodde.. gt5 släpps till ps4 istället.

Medlem

Kan någon skicka mig en servett?

Jag är otroligt besviken, men man får allt hoppas på att det är innan jul i alla fall. Hade tänkt skaffa G27 efter jul då man samlat på sig lite cash, och det vore liksom ändå inte så kul att köra med en vanlig kontroll.

Men för helvete, det här är oacceptabelt. Finns en såkallad metod de flesta utvecklarna brukar använda; "DAY 1 PATCH!"

Eller råkade man bränna ner alla miljoners Blu-ray-skivor med korrupt data?

Medlem

Jag tar mitt liv....

Men såklart, hittar dom något som är fel så måste de ju försena så de hinner fixa till det. Spelar ingen roll hur mycket man uppdaterar i efterhand, det är när spelet släpps som folk dömer det.
Och med all hype och förseningar som har varit så får det inte finnas något att klaga på i GT5 så det är förståligt..

Tröstlöst hursomhelst...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag slutade vänta för över ett år sedan, jag tror på release när jag håller spelet i handen.

Hoppas de nu bara inte försökt göra ett spel som är "bäst på allt". Det brukar sluta med att det inte briljerar på något område...

Medlem

One last show


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Tror GT5 kommer vara det bästa bilspelet i ett par månader, innan Forza 4 lär dyka upp hösten 2011(tror jag).
Men dom borde fan skämmas, kan ju också undra hur många miljoner exemplar dom måste sälja, efter som dom arbetat på det i evigheter.

Medlem

Ser ett bröllop mellan GT å DNF!

Medlem

Gött! Lite mer tid att rationalisera fram en anledning att köpa Signature-versionen.

Ish
Medlem
Skrivet av Håkan:

Tror GT5 kommer vara det bästa bilspelet i ett par månader, innan Forza 4 lär dyka upp hösten 2011(tror jag).
Men dom borde fan skämmas, kan ju också undra hur många miljoner exemplar dom måste sälja, efter som dom arbetat på det i evigheter.

Det är ju högst subjektivt vad som är "bäst"... Jag vill ha så mycket simulation det bara går. Forza är kul, men det är inte vad jag eftersträvar.

Ptja, dem sålde nog en del prologue för 2-300:- styck.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Medlem

Det här är spelet med längst och dyrast utvecklingstid i GT-serien... ifall det ska vara motiverat så får de allt visa oss en riktig revolution jämfört med andra spel i serien.

En sak som är säker är iallafall att jag INTE tänker betala fullpris för det. Men ska garanterat köpa det när priset halverats eller mer.

Jag menar... har man väntat så pass länge så är det skit samma om man väntar lite till. xD

inK
Medlem

Jag har skrivit det förr och jag skriver det igen. Jag tror inte på GT5 förrän jag ser det stå i hyllorna. Har iaf redan förbokat och betalt mitt, nu är det bara invänta det.


signatur

Every trophy counts...

Avstängd

herregud jag orkar snart inte vänta mer snart...

Medlem

Fan vad less jag börjar bli


signatur

Welcome to the Manglerdome

Detta fick mig att skratta högt. Polyphony är verkligen helt sanslösa...

Medlem

Jaha. var ju oväntat. Men nu avbokar jag fan skiten. Är ju snart lika försenat som duke..

Å innan jul ja.. Men vilken jul? Det sa dom säkert inte..
å det skulle ha släppts 2008 har jag för mig.
men man bordr lärt sig från gt till psp. det gorde dom reklam för att det skulle komma redan innan psp´n var släppt å det tog väll ca 5 år till innan det kom xD

12
Skriv svar