Fable III är en revolution

Robot
Fable III är en revolution

Men de har ju stulit Alan Wake-låten! Uncool, väldigt uncool indeed.
För övrigt vägrar jag av principskäl se på något som helt är i slowmotion, så... Inte för att jag kan veta om allt är i slowmotion om jag inte ser hela videon, men... jag antar bara att den är det... *harkel*
Just det.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

jag skiter i trailers gimme release date för PC versionen !

Medlem

älskar Fable II och FAble III kommer att bli så jävla underbart grymt. det är tur att man äger både PS3 och 360 så att man aldrig går misste om ett bra spel, för tyvärr så släpps ju bara fable till 360'n


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Fan Sebastian dina frågetecken i varenda inlägg du gör börjar kännas jävligt drygt.

Medlem

Varför står det att det släpps till Windows och Xbox den 29 oktober, PC har väll ingen release datum ännu?

Medlem

PC kommer släppas ungefär 1-2 månader efter Xbox release.
Det sa de ett tag sen så det är inte 100% säkert

Skrivet av Seeder:

Varför står det att det släpps till Windows och Xbox den 29 oktober, PC har väll ingen release datum ännu?

Mitt fel, ursäkta! Nyheten är uppdaterad, tack för du hojtade!

Skrivet av Fisse:

Fan Sebastian dina frågetecken i varenda inlägg du gör börjar kännas jävligt drygt.

Jag ska tänka på dig och le stort nästa gång jag avslutar en nyhet med ett frågetecken, bäste herrn!

Medlem

Helskön trailer enligt mig, en av de bästa i år till och med.

Ah, Eugène Delacroix skulle ha varit stolt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Shaker of Salt!?:

Men de har ju stulit Alan Wake-låten! Uncool, väldigt uncool indeed.

Nä, det har de inte. The Black Angels sjunger sången som heter Young Men Dead. Ingen har stulit något alls.
Möjligtvis kan man tycka det är korkat av black angels att sälja sin sång till två spel så nära varandra (i tid).

Fableefolket hade ju kunnat välja nåt av Bauhaus eller the National för att ta två exempel på grupper med liknande ljudbild.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Snart snart snaaaart kan man sätta tänderna i Fable III


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Fan Sebastian dina frågetecken i varenda inlägg du gör börjar kännas jävligt drygt.

Japp, irriterat mig på detta ända sedan han blev skribent.

Det kommenteras ofta om denna fula ovana som irriterar framförallt stamissarna.

Det är ju inte inte frågetecknena i sig som irriterar utan att det snarare får nyheten och skribenten att se ut som en desperat blogg/bloggare som vill ha kommentarer; "Vad tycker ni?? plz kommentera!!".

Det drar ner FZ en nivå helt enkelt och det är trist i annars denna community med ganska rationella och mogna användare.

Och nej han kommer inte sluta med detta

Medlem
Skrivet av Twitch:
Skrivet av Fisse:

Fan Sebastian dina frågetecken i varenda inlägg du gör börjar kännas jävligt drygt.

Japp, irriterat mig på detta ända sedan han blev skribent.

Det kommenteras ofta om denna fula ovana som irriterar framförallt stamissarna.

Det är ju inte inte frågetecknena i sig som irriterar utan att det snarare får nyheten och skribenten att se ut som en desperat blogg/bloggare som vill ha kommentarer; "Vad tycker ni?? plz kommentera!!".

Det drar ner FZ en nivå helt enkelt och det är trist i annars denna community med ganska rationella och mogna användare.

Och nej han kommer inte sluta med detta

Jag tycker inte det är så farligt att han skriver så.
Folk kommer att kommentera om han skriver så eller inte. Finns det en kommentar ruta till en nyhet/artikel så kommer det alltid finnas de som har nått att säga, på gott och ont.
Tar vi texten ovan så det jag fick ur sammanhanget var FABLE III, sedan fick spelgalningen i mig blackout.
Kanske jag inte har så stora krav eller är lätt att få nöjd. Så länge det finns nyheter om spel jag gillar är jag nöjd.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Eftersom Fable II var så tråkigt så har jag inga högre förhoppningar om detta

Medlem

Jaha, revolution på det sättet. Jo, det blir nog ett inköp efter att fanskapen släppt Fable 2 till PC (don't say it's not gonna happen!! )

Medlem

Blev lite rädd först.. Tyckte det såg ut som att de skulle hissa upp en skånsk flagga.. xD

Medlem

Ser verkligen fram emot Fable III, frågan är väl bara PC eller Xbox...


signatur

Metal is best served heavy.

Skrivet av Twitch:
Skrivet av Fisse:

Fan Sebastian dina frågetecken i varenda inlägg du gör börjar kännas jävligt drygt.

Japp, irriterat mig på detta ända sedan han blev skribent.

Det kommenteras ofta om denna fula ovana som irriterar framförallt stamissarna.

Det är ju inte inte frågetecknena i sig som irriterar utan att det snarare får nyheten och skribenten att se ut som en desperat blogg/bloggare som vill ha kommentarer; "Vad tycker ni?? plz kommentera!!".

Det drar ner FZ en nivå helt enkelt och det är trist i annars denna community med ganska rationella och mogna användare.

Och nej han kommer inte sluta med detta

Självklart är det tråkigt att höra att ni inte gillar frågetecknen! Min mening är naturligtvis inte att irritera någon, men samtidigt är det svårt att veta hur pass populära/ickepopulära de är bland läsarna som helhet.

Jag håller med om att vissa frågor emellanåt kan ha blivit lite för malplacerade och jag lovar därför att hädanefter tänka till lite extra kring det här! Klart jag tar till mig av kritik från trogna FZ-stammisar, så ni talar absolut inte för döva öron.

Nyhetsskrivandet diskuteras en hel del internt också och tidigare har vi nyhetsskribenter fått påbackning att det är bra om vi avslutar nyheter med frågor ibland. Därför har det blivit lite av en vana, men självklart är det inte bra om sajten upplevs mindre seriös om det blir för mycket frågande.

Sådär, nu försökte jag ge min syn kring det hela i alla fall och jag hoppas ni kan godta den. Frågetecken lär knappast försvinna, men er kritik gör att de förmodligen minskar en aning framöver.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

massa text

Har själv lagt märke till det, men har mest reagerat när det har kommit till en nyhet som man vet kommer bli nerklottrad oavsett

Wow nice trailer. Gillar blicken på kungen i slutet när han inser att nu är det kört


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Wow nice trailer. Gillar blicken på kungen i slutet när han inser att nu är det kört

Kört?! I Helvete. Det där var tydligt en blick som talade om att det var hög tid att slänga bort den fjolliga tiaran och ge sig ner på torget och sparka pöbelstjärt för att vsa vem det är som bestämmer.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar