FZ bjuder på allt om den nya Everquest-expansionen

Robot
Medlem
FZ bjuder på allt om den nya Everquest-expansionen

Spelar folk fortfarande det här? Nog för att det va bra på sin tid men det va ju för drygt 10år sen. Dom som spelar nu bör vara dom som va med redan från början, så dom har alltså lirat samma spel i över 10år

Medlem

oooh nice!
well.. Jag spelar fortfarande det här xD... vad är det för fel med det?.. det är ju Awesome


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Och bara sju år för sent för att grafiken ska anses acceptabel!

Medlem
Skrivet av KatOne:

Och bara sju år för sent för att grafiken ska anses acceptabel!

Om nånting så borde ju minecraft vara ett bevis på att grafik betyder ytterst lite, resten är en smak sak.

Inaktiv

Jag slutade bry mig om EverQuest för snart 7 år sen... Börja jobba på EverQuest 3 istället.

Pansarknekt

Coolt med housing. Borde finnas i WoW med


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av Mahone:

Spelar folk fortfarande det här? Nog för att det va bra på sin tid men det va ju för drygt 10år sen. Dom som spelar nu bör vara dom som va med redan från början, så dom har alltså lirat samma spel i över 10år

Det är fortfarande ganska aktivt och det är inte enbart gamla spelare, utan det blir nytillskott lite hela tiden.

Skrivet av Godofcheese:

oooh nice!
well.. Jag spelar fortfarande det här xD... vad är det för fel med det?.. det är ju Awesome

Wöörd!

Skrivet av Katten_Gustaf:

Jag slutade bry mig om EverQuest för snart 7 år sen... Börja jobba på EverQuest 3 istället.

EQ3 är redan på gång. Mer kan jag inte säga.

Medlem

Tacka vet jag EQ innan expansionerna, Ruins of Kunark gick väl an men sen gick det utför
Rallos Zek ftw

Medlem

Nu måste vi reda ut detta. Exp är till EQ1 som kom för 10 år sedan. Men det kommer även en exp i februari till EQ 2
som är 7 år gammalt. Det är en enorm skillnad på gfx i EQ2.
Nydligen så har även en grattis verion av EQ2 släppts som
heter Everquest Extended och är till för alla som vill prova på.

När det gäller EQ3 så blir det inget i samma still, utan nya EQ som ska komma om ca 3 år kommer bara bli ett rent pvp spel
utan quester och npc m.m.

Hur Eq1 ökar i spelare vet jag inte men när det gäller EQ2 så stiger antalet hella tiden.

Medlem

RZ ftw Tugguk!

1
Skriv svar